Jump to content
Annons

Vad prenumererar du på för blaskor?


hackeman

Recommended Posts

Annons

Prenumererar på MM och Studio för tillfället.

Vi hade DN ett tag innan sommarn, men man hann ju liksom inte med att läsa allt ändå, och det kostar ju en del...

Annars läser jag en hel del i trevliga tidsskrifter som t.ex. Water, Air and Soil Pollution, Plant and Soil, Chemosphere, Environmental pollution, Journal of Geochemical Exploration, Geochimica et Cosmochimica Acta, Applied geochemistry.... 😎

Redigerat av android
Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Ingen just nu faktiskt. Men däremot läser jag en del magasin rätt regelbundet, blandet annat:

DJ Mag (Självklart)

iDJ

(Läste Muzik och Mixmag förut också)

Bon (Självklart)

Café (Självklart)

Studio (Självklart)

Groove

La musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Prenumerar enbart på Studio för egen del. Men visst, om det nu skall räknas som prenumeration så prenumererar jag på Kommunalarbetaren, ofrivilligt förstås, men jag ser den mest som idiotiskt slöseri av fackets resurser samt miljöförstöring..

Dessutom finns GP i hushållet.. Och säkert lite annat skräp.. Ehrm.. 😎

//smulan

Link to comment
Dela på andra sajter

Allvarligt talat, den där "Illustrerad Vetenskap", är inte det lite Hänt-extra fast med "vetenskapliga" nyheter? Har råkat ramla över ett par nummer på sistone och jag känner mig verkligen skeptiskt inställd till många av de "fakta" som presenteras där. Jag minns t ex en rubrik: "Öl får män att tänka på sex" När man sen läste vidare så förstod man ju att de var helt fel ute. Älla vet ju att män tänker på sex även när de druckit vatten, tamejf-n! Jag tänker ofta på sex INNAN jag tar en öl eller istället för en öl!

Allvarligt talat, jag ifrågasätter vetenskapligheten i "Illusionerad Vetenskap"!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Bon (Självklart)

Förklara gärna varför Sturenytt är självklar? 😲

Och jag skulle vilja veta varför illustrerad vetenskap är så populär?! 😳

För att man får alltid nån gadget när man börjar prenumerera. 😄

Fan Hacke, du kläcker alltid dom rätta svaren på dom kluriga frågorna! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...