Jump to content
Annons

Machinae Supremacy - ett band ni måste höra!


Dawwe

Recommended Posts

Det svenska bandet Machinae Supremacy gör ett 20-tal låtar tillgängliga på sin hemsida http://www.machinaesupremacy.com och jag rekommenderar er att ladda hem rubbet om ni redan gjort det!

Det här bandet är hur bra som helst, bästa svenska bandet just nu utan tvekan, de spelar ett slags elektronisk rock skulle man kunna kalla det.

Börja med å ladda hem Masquarade, Hubnester Inferno och Winterstorm.

Vad tycker ni?

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Jo, dem är väldigt grymma, men om de är bästa bandet just nu kan diskuteras 😉

Dem va det för några år sedan när man precis börjat höra från dem tycker jag 🙂 Nu är det ganska samma gammla när man lyssnat på allt flera hundra gånger ;D

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är tråkigt men jag tycker att Machinae Supremacy blir bara sämre och sämre för varje ny låt (från att ha varit asbra).

På hemsidan är det ju mest gammalt material man kan ta hem, men det håller mycket högre klass, tycker jag, än deras debutplatta som var en stor besvikelse.

Favoriter: Winterstorm, Hero, Fighters from Ninne, Missing Link och Sidology3 (dataspelsmedley)

Link to comment
Dela på andra sajter

Masquerade, Attack Music och Hybrid är favo hos mig. Jepp det här gänget är grymt bra. Alla grupper har väll sina ups and downs så om första plattan var lite taskig så no hard feelings. Bara att ta nya tag. 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...