Jump to content
Annons

Tja, presentation var det...

Recommended Posts

rendaz (oregistrerad)
Postat

Tja. hur hade jag tÀnkt mig detta... Jag hÄller mig nog till det viktiga i samanhanget, Jag Har ett enmans studio "band" projekt vilket betyder att jag bara producerar musiken och aldrig spelar live (scenhat och fruktansvÀrt dÄlig sÄngröst).

Jag kör Reason, cubase SX som standard och har ett antal synthar vid sidan av (dock ingen analog, nÄgon som vill sÀlja en?).

Har pysslat ett tag och har precis vÄgat lÀmna min underbara Atari 1040ST, jag glömer dig aldrig, och övergÄtt till detta outgrundliga hav av konflikter som kallas PC.

Annars en ganska glad och hjĂ€lpsam kille 😕 Som gĂ€rna delar den lilla kunskap jag har. /Peter

Annons
Postat
(scenhat och fruktansvÀrt dÄlig sÄngröst).

Den dĂ„liga sĂ„ngrösten avgörs av mottagaren 😳 den kan vara "dĂ„lig" men Ă€ndĂ„ personlig. Dessutom sĂ„ gĂ„r det att trĂ€na. Det Ă€r samma med scenhatet. Det Ă€r mĂ„nga stora stjĂ€rnor som knaprar betablockerare. KĂ€mpa pĂ„! 😄

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.