rendaz (oregistrerad) Postat 27 mars 2004 Postat 27 mars 2004 Tja. hur hade jag tĂ€nkt mig detta... Jag hĂ„ller mig nog till det viktiga i samanhanget, Jag Har ett enmans studio "band" projekt vilket betyder att jag bara producerar musiken och aldrig spelar live (scenhat och fruktansvĂ€rt dĂ„lig sĂ„ngröst). Jag kör Reason, cubase SX som standard och har ett antal synthar vid sidan av (dock ingen analog, nĂ„gon som vill sĂ€lja en?). Har pysslat ett tag och har precis vĂ„gat lĂ€mna min underbara Atari 1040ST, jag glömer dig aldrig, och övergĂ„tt till detta outgrundliga hav av konflikter som kallas PC. Annars en ganska glad och hjĂ€lpsam kille đ Som gĂ€rna delar den lilla kunskap jag har. /Peter
Âźoffe Postat 28 mars 2004 Postat 28 mars 2004 Klart Peter kommer att trivas i det hĂ€r gĂ€nget đ VĂ€lkommen!!
Âźoffe Postat 28 mars 2004 Postat 28 mars 2004 (scenhat och fruktansvĂ€rt dĂ„lig sĂ„ngröst). Den dĂ„liga sĂ„ngrösten avgörs av mottagaren đł den kan vara "dĂ„lig" men Ă€ndĂ„ personlig. Dessutom sĂ„ gĂ„r det att trĂ€na. Det Ă€r samma med scenhatet. Det Ă€r mĂ„nga stora stjĂ€rnor som knaprar betablockerare. KĂ€mpa pĂ„! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.