Pluffo Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 God morgon! 😳 Sa jag! 😮 Och k9 har tydligen blivit 1337 på sistone också... 😮
mornel Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 😮 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😳 Ja, är det inte underbart?
osiris Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 ojj... felstavning... jag är inte så elajjt jag själv 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 you better let me love you! Jag hindrar dig inte. Den är sååå fet. Richard X feat. Tiga - You better let me love you tonight
mornel Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 My Webpage My Webpage? Det där är ju inte din hemsida 😕
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 My Webpage My Webpage? Det där är ju inte din hemsida 😳 Tihi 😕 Kom inte på vad jag skulle skriva, så jag sket i det! 🙁
Pluffo Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 🙁 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😳 Du har skapat ett monster ditt monster! 😕😎 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 🙁
mornel Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 🙁 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😳 Du har skapat ett monster ditt monster! 😕😎 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 🙁 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död!
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 🙁 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😳 Du har skapat ett monster ditt monster! 😕😄 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 🙁 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död! 😎 OH MY GOSH!
mornel Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 😲 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😱 Du har skapat ett monster ditt monster! 😳😄 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 😱 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död! 😆 OH MY GOSH! Haja att det faktiskt skulle kunna hända. Det vore ännu mer snopet än om de låste den.
Pluffo Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 😲 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😱 Du har skapat ett monster ditt monster! 😳😆 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 😱 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död! Nej, nej....något sånt vill vi inte veta av. Då får den döda mig stället.
MarcusRombo (oregistrerad) Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 😲 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😱 Du har skapat ett monster ditt monster! 😳😄 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 😱 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död! 😆 OH MY GOSH! Haja att det faktiskt skulle kunna hända. Det vore ännu mer snopet än om de låste den. Skojar du?! Jag skulle garva i 43 år! 😄
Pluffo Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 😆 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😱 Du har skapat ett monster ditt monster! 😳😄 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 😱 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död! 😄 OH MY GOSH! Haja att det faktiskt skulle kunna hända. Det vore ännu mer snopet än om de låste den. 😲 Låsa? Skräms inte så!
mornel Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 😲 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😱 Du har skapat ett monster ditt monster! 😳😄 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 😱 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död! 😆 OH MY GOSH! Haja att det faktiskt skulle kunna hända. Det vore ännu mer snopet än om de låste den. Skojar du?! Jag skulle garva i 43 år! 😄 Kom ihåg var du läste det först! 😎
Pluffo Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Kan vi inte sluta tala om sådana här obehagligheter och prata om något trevligare istället?
mornel Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 😆 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😱 Du har skapat ett monster ditt monster! 😳😄 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 😱 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död! 😄 OH MY GOSH! Haja att det faktiskt skulle kunna hända. Det vore ännu mer snopet än om de låste den. 😲 Låsa? Skräms inte så! Haha. Det är roligt att Neko skrev det här på första sidan: Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den.' Jag tycker nog att den har hållit i sig hyfsat, men inte har den nitats inte!
Pluffo Postat 1 oktober 2005 Postat 1 oktober 2005 Jag förstår mig inte på den här tråden längre... 😆 Först är den helt död med en eller två poster om dagen och sedan loggar några marodörer in *host*Grahn*host .... *host*MarcusRombo*host*....*host*Lilleviktor*host*....*host*med flera*host* och sedan har det postats 15 sidor på en kväll... 😱 Du har skapat ett monster ditt monster! 😳😄 Hur dödar man det då? Eller är det som med Frankenstein? Kommer min kreation att bryta nacken av mig? 😱 Du får pm-spamma moderatorerna med rubriken "Låt oss kapa forumets längsta tråd" och be dem dela den till 613 stycken 1-sidorstrådar, och sen är den död! 😄 OH MY GOSH! Haja att det faktiskt skulle kunna hända. Det vore ännu mer snopet än om de låste den. 😲 Låsa? Skräms inte så! Haha. Det är roligt att Neko skrev det här på första sidan: Meningslöst, men vad tusan. Om den håller i sig hyffsat nitar jag den.' Jag tycker nog att den har hållit i sig hyfsat, men inte har den nitats inte! Dags att PM:bomba Neko!!!
ViktorDenStore Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Tråden bör nitas... Bra idé 😳
ViktorDenStore Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Tråden bör nitas... Bra idé 😱 Jag vet 😳
ViktorDenStore Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Tråden bör nitas... Bra idé 😱 Jag vet 😱 Vadå? 😳 Ska du börja skryta nu oxå?
ViktorDenStore Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Tråden bör nitas... Bra idé 😲 Jag vet 😱 Vadå? 😳 Ska du börja skryta nu oxå? 😱 Vadå? Den va ju bra... det sa du ju själv, för tusan!
ViktorDenStore Postat 1 oktober 2005 Trådstartare Postat 1 oktober 2005 Tråden bör nitas... Bra idé 😆 Jag vet 😲 Vadå? 😱 Ska du börja skryta nu oxå? 😱 Vadå? Den va ju bra... det sa du ju själv, för tusan! Ja, jo iofs... 😳
Recommended Posts