Guest Sqrewdriver Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Hejsan allihopa! Blev hitdragen av Jojje84 som tyckte att jag skulle regga, mig, har bara tittat lite sporadiskt men det verkar finnas trevliga människor här. Lite kort om Mig!, 21år från Härnösand och har ett brinnande intresse för Ljudinstallationer i bilar och det mesta kring bilar faktiskt. Det som följer naturligt med denna hobby är naturligtvis musik som passar att lyssna på i bilar och i versktaden när man jobbar, House, tranche och deras alla små avikelser är det jag lyssnar på och vem vet en vacker dag kanske man gör nått försök själv? Nog om mig, är det nått ni undrar över så är det bara att fråga. Önskar eder alla en fartfylld och bastung helg med det som innefattas inom detta. Tjo Hopp! House out!.. //Eder allas Sqruvmejsel
Pazo Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 (edited) Doggyfizzle in the hizzle! Wizzlecome! Edited June 30, 2005 by Pazo
Cloudsurfer Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Hej och välkommen.! Hoppas verkligen ditt alias inte refererar till vit-makt bandet "Screwdriver" eller vad det nu heter.
Cloudsurfer Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 Hej och välkommen.! Hoppas verkligen ditt alias inte refererar till vit-makt bandet "Screwdriver" eller vad det nu heter. Hoppas det jag med. Sqrewdriver kan ju vara en drink också. Ja det kan det ju också vara, sorry sqrewdriver om jag verkar misstänksam eller nåt :S
Guest Sqrewdriver Posted June 30, 2005 Posted June 30, 2005 (edited) Ingen fara, Nån "Vit Makt" är det inte, nicket har jag för att jag körde en Sqruvmejsel i tummen vid ett tävlingsbygge. Men högt lät det! (Faktiskt jättehögt 163,4 decdibel, ja jag har haft en "baspundarperiod") hehe drinken är god den med. Edited June 30, 2005 by Sqrewdriver
Recommended Posts