rewind Postat 16 juni 2005 Postat 16 juni 2005 tjo! 😲 Har ett ESI waveterminal 192L å när jag spelar gitarr när monitorknappen är på går allt galant! men när jag kör igång med cubase så indikerar skiten bara att högra kanaler spelas in. Har inställningen: In: L+R 😳 är det jag som är dum i huvudet eller har jag bara åkt på det?
lavrell Postat 16 juni 2005 Postat 16 juni 2005 tjo! 😲 Har ett ESI waveterminal 192L å när jag spelar gitarr när monitorknappen är på går allt galant! men när jag kör igång med cubase så indikerar skiten bara att högra kanaler spelas in. Har inställningen: In: L+R 😳 är det jag som är dum i huvudet eller har jag bara åkt på det? Högra kanaler? Jag har samma kort själv men kör Logic. Välj bara rätt input så ska det ju gå galant? En monokälla är ju inte beroende av höger och vänster...
Claes Holmerup Postat 16 juni 2005 Postat 16 juni 2005 Precis. Ställ om spåret till mono i stället för stereo, så ska du se på andra bullar... 😳
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.