Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Nytt idag från Bevlar!

S18.jpg

Ni som gillade big beat för snart 10 år sedan vet antagligen vem Rasmus är - en av våra första stora svenska dansmusikexporter, förutom technomaffian då.

Rasmus känner Norman Cook, har remixat folk som Bentley Rhythm Ace och finns med på samlingsplattan med Liam Howletts (Prodigy) favoriter.

Idag bor han sedan 1997 i London och gör numera stenhård house och techno, och då och då lyckas jag tjata till mig en ny låt till Bevlar! 😲

Nu är det alltså dags igen, här bjussar vi på två tuffa och ultraenergiska hård-hus-dängor. Tanka nu - gratis som vanligt!

Om ni dessutom har lust att skriva en rad om vad ni tyckte om släppet blir jag extra glad! 😆

Edited by Dumb Dan
Annons
Posted

jag förstår inte varför man har den här pump kompressor effekten

det låter som närradion lät i slutet på 80talet.Annars skulle det va bra.

Posted
jag förstår inte varför man har den här pump kompressor effekten

det låter som närradion lät i slutet på 80talet.Annars skulle det va bra.

Det är inne med närradioeffekten vettu. 😉

Tack för att du lyssnade!

Posted

som jag sagt innan: det va länge sedan jag hörde så mycket energi i en låt (get busy)

Posted

Ah båda låtarna va grymma, fastnade dock lite mer för "Alone", gav liksom lite mer hmm ja, vibbar. Men tycker ni detta var extremt mycket energi? lyssna på nån av Spiffe's eller Torkshire Tyke's låtar så kommer ni förståa vad energi är 😲