Johan Ekströmer (oregistrerad) Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Jag letar efter en kassettbandare, en sån man kan sitta och spela in sig själv med.. jag har letat rätt mycket men jag kan inte hitta någon. är det nån som vet vart man kan få tag på en billig sådan? dom kan väl inte kosta så mycket? tack på förhand.
mornel Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ett säkert ställe brukar vara Skärholmens loppmarknad, om du bor i Stockholm.
Itzhak Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 mornel sa: Ett säkert ställe brukar vara Skärholmens loppmarknad, om du bor i Stockholm. skulle inte det läggas ner?
mornel Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Itzhak sa: mornel sa: Ett säkert ställe brukar vara Skärholmens loppmarknad, om du bor i Stockholm. skulle inte det läggas ner? 😉 Såhärdå: Ett osäkert ställe brukar vara Skärholmens loppmarknad, om du bor i Stockholm.
musik (oregistrerad) Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Hej! Hör med Ågrens HiFi Göteborg! Harman/Kardon-frälsta är de, men för även Marantz t.ex. Där finns sådana med dubbla motorer och tre tonhuvuden. 🙂 :musik
joachime Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Johan Ekströmer sa: Jag letar efter en kassettbandare [...] är det nån som vet vart man kan få tag på en billig sådan? dom kan väl inte kosta så mycket? De rear en stationär kassettbandare på Estrad i Sthlm för 200:- Den ser 'hot' ut! 🙂
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.