Johan Ekströmer (oregistrerad) Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Jag letar efter en kassettbandare, en sÄn man kan sitta och spela in sig sjÀlv med.. jag har letat rÀtt mycket men jag kan inte hitta nÄgon. Àr det nÄn som vet vart man kan fÄ tag pÄ en billig sÄdan? dom kan vÀl inte kosta sÄ mycket? tack pÄ förhand.
mornel Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ett sÀkert stÀlle brukar vara SkÀrholmens loppmarknad, om du bor i Stockholm.
Itzhak Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ett sÀkert stÀlle brukar vara SkÀrholmens loppmarknad, om du bor i Stockholm. skulle inte det lÀggas ner?
mornel Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Ett sĂ€kert stĂ€lle brukar vara SkĂ€rholmens loppmarknad, om du bor i Stockholm. skulle inte det lĂ€ggas ner? đ SĂ„hĂ€rdĂ„: Ett osĂ€kert stĂ€lle brukar vara SkĂ€rholmens loppmarknad, om du bor i Stockholm.
musik (oregistrerad) Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Hej! Hör med Ă grens HiFi Göteborg! Harman/Kardon-frĂ€lsta Ă€r de, men för Ă€ven Marantz t.ex. DĂ€r finns sĂ„dana med dubbla motorer och tre tonhuvuden. đ :musik
joachime Postat 14 juni 2005 Postat 14 juni 2005 Jag letar efter en kassettbandare [...] Ă€r det nĂ„n som vet vart man kan fĂ„ tag pĂ„ en billig sĂ„dan? dom kan vĂ€l inte kosta sĂ„ mycket? De rear en stationĂ€r kassettbandare pĂ„ Estrad i Sthlm för 200:- Den ser 'hot' ut! đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.