Lunatik Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 Heeej! Nu har det gĂ„tt ett bra tag utan en presentation och hĂ€lsning frĂ„n mig, sĂ„ hej pĂ„ er alla forumstjĂ„ngar. Namnet var Andy men gĂ„r under Lunatik nĂ€r jag skapar musik och sĂ„... Jag pillar med Fl Studio ...skapar Trance... Fl Ă€r jag nog fortfarande "nybörjare" i... Har hĂ„llt pĂ„ 1 Ă„r typ...lite mer kanske.. det Ă€r fruktansvĂ€rt roligt och jag lĂ€r mig nya grejor hela tiden, vilket fĂ„r en att fortsĂ€tta och inte ge upp. Jag bor i SkĂ„ne (yea) , Kristianstad... Villa med min mamma đ och ett gĂ€ng brödrar... Har ni nĂ„gra frĂ„gor eller annat skoj ...samarbeta med musik eller ja, vad som helst ni vet... SĂ„ hör av er..alltid kul.. Tack och hej...
Pluffo Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 VÀlkommen...du Àr nog den första som kör med en gif som avatar.
Lunatik Postat 23 maj 2005 TrÄdstartare Postat 23 maj 2005 VÀlkommen...du Àr nog den första som kör med en gif som avatar. Rock on... Förresten, Hey hey 16k va f-n klockren!
Lunatik Postat 23 maj 2005 TrÄdstartare Postat 23 maj 2005 VÀlkommen! Roligt med flera ifrÄn trakterna. Trakterna?! Kristianstad eller SkÄne?! Tjollahoppz!
ViktorDenStore Postat 23 maj 2005 Postat 23 maj 2005 VĂ€lkommen...du Ă€r nog den första som kör med en gif som avatar. Nix, jag gjorde det förut men insĂ„g hur irriterande det var đ±
HÄkan Ekberg Postat 24 maj 2005 Postat 24 maj 2005 VÀlkommen...du Àr nog den första som kör med en gif som avatar. Animerad menar du? Annars Àr vÀl min avatar ocksÄ i .gif format. Eh, hej och vÀlkommen skulle jag ju sÀga. Inte till dig dÄ i första hand (jodÄ du Àr vÀlkommen du med) utan till Lunatik förstÄss HÄkan
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.