Jump to content
Annons

"linden-ase"


betyg  

5 röster

  1. 1. betyg

    • 1
      0
    • 2
      0
    • 3
      0
    • 4
      2
    • 5
      1


Recommended Posts

LÅTNAMN: ase

ARTIST/GRUPP: linden

GENRE: film (piano)

LÅTLÄNGD: 05:10

KOMPOSITÖR: Sebastian Lindén

PRODUCENT: Sebastian Lindén

EV. MEDVERKANDE:

INSPELNINGSÅR: 05

FORMAT: WMA

STORLEK: 5.96 MB

STATUS: Färdig demo

LÅTLÄNK: linden

Snickrade ihop denna kl 04 en natt då stressen låg på topp. Intressant att försöka behålla lugnet under sådana omständigheter...

Låten var till en film, ett examens arbete, som handlar om slott och sägner i skåne och låten finns med i inledningen av filmen.

/linden

Redigerat av Bastian
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

schysst tema, lagom meditativt...jag tycker det låter för mycket digitalpiano och det tar ner det hela lite men om du kör med riktigt piano eller blandar upp(arrar) låten med andra instrument(lågmäldt)så funkar det säkert bättre...men annars ganska njutbar att lyssna till.... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön stämning! Om jag skulle ljudlägga en film skulle jag använde det här stycket när det var dags för lite sentimental eftertänksamhet (typ återblickar i slow-motion och vida miljöbilder). Tack för upplevelsen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Skön stämning! Om jag skulle ljudlägga en film skulle jag använde det här stycket när det var dags för lite sentimental eftertänksamhet (typ återblickar i slow-motion och vida miljöbilder). Tack för upplevelsen!

Intressant för det är precis vad filmen visar 🙂

Pianoljudet är från en JV2080 o det är allt jag har än så länge, men en fet flygel hade aldrig suttit fel.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...