slejnard Postat Onsdag kl 20:03 Postat Onsdag kl 20:03 Gig gakk bra! 😅 Jag såg Dol å Micke H på plats. Var var ni andra?
Fidden Postat Onsdag kl 20:11 Postat Onsdag kl 20:11 6 minuter sedan sa slejnard: Gig gakk bra! 😅 Jag såg Dol å Micke H på plats. Var var ni andra? Missade bussen
slejnard Postat Onsdag kl 20:29 Postat Onsdag kl 20:29 17 minuter sedan sa Fidden: Missade bussen Just ja. Han kör som en vettvilling han Dol.
Dark Of Light Postat Torsdag kl 06:00 Postat Torsdag kl 06:00 9 timmar sedan sa slejnard: Gig gakk bra! 😅 Jag såg Dol å Micke H på plats. Var var ni andra? 9 timmar sedan sa slejnard: Just ja. Han kör som en vettvilling han Dol. Ja, ja. Men två som betalande publik är ju att se som en succé? Kunde varit värre. Kunde varit en. 1
Fidden Postat Torsdag kl 06:45 Postat Torsdag kl 06:45 44 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, ja. Men två som betalande publik är ju att se som en succé? Kunde varit värre. Kunde varit en. Vet inte om det kunde varit värre, ni fick ju gå in gratis...
Micke H Postat Torsdag kl 06:56 Postat Torsdag kl 06:56 10 timmar sedan sa slejnard: Gig gakk bra! 😅 Jag såg Dol å Micke H på plats. Var var ni andra? Jag gjorde ju en fett cool stage diving. 😎 1
Micke H Postat Torsdag kl 07:19 Postat Torsdag kl 07:19 Jag förstår mig inte på människor som lyssnar på högljudd musik på morgonen.
slejnard Postat Torsdag kl 08:13 Postat Torsdag kl 08:13 Eller folk som pratar på in och utandning 😮💨
Dark Of Light Postat Torsdag kl 08:26 Postat Torsdag kl 08:26 1 timme sedan sa Fidden: Vet inte om det kunde varit värre, ni fick ju gå in gratis... Jag stod utanför... 7 minuter sedan sa Fidden: Folk som pratar. Det ska va TYST! 😡 Ja, jag ser på TV!
Fidden Postat Torsdag kl 08:50 Postat Torsdag kl 08:50 Aftonbladet rapporterar nu att "den populära löken" blir dyrare. Vad är det för lök? Scharlotten? Purjo? Hyacint? Nä, det var gul. Rent slöseri med trycksvärta.
Dark Of Light Postat Torsdag kl 13:00 Postat Torsdag kl 13:00 3 timmar sedan sa Micke H: Lilla-El Pazo?
Dark Of Light Postat Torsdag kl 14:48 Postat Torsdag kl 14:48 Just nu sa Dark Of Light: Just nu sa Dark Of Light:
Dark Of Light Postat Torsdag kl 14:49 Postat Torsdag kl 14:49 1 timme sedan sa slejnard: ☕️ 22 minuter sedan sa slejnard: ☕️☕️ 1 minut sedan sa Dark Of Light: 1 minut sedan sa Dark Of Light: Just nu sa Dark Of Light:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.