Dark Of Light Postat Onsdag kl 06:30 Postat Onsdag kl 06:30 Ni har inte provat barksoppa med någon annan nas?
Fidden Postat Onsdag kl 10:32 Postat Onsdag kl 10:32 14 minuter sedan sa slejnard: Fartsoup Är det där man kan vara född?
slejnard Postat Onsdag kl 10:35 Postat Onsdag kl 10:35 Nä men det kan bli om man dricker för mycket akffe!
Micke H Postat Onsdag kl 12:32 Postat Onsdag kl 12:32 Det heter min svärfar förresten. Ja alltså, inte Metall. Och inte Plast heller...
Dark Of Light Postat Onsdag kl 13:28 Postat Onsdag kl 13:28 54 minuter sedan sa Micke H: Det heter min svärfar förresten. Ja alltså, inte Metall. Och inte Plast heller... Förre Sten?
Micke H Postat Onsdag kl 14:07 Postat Onsdag kl 14:07 The Neal Morse Band har släppt ny skiva. Den var nice.
Micke H Postat Onsdag kl 14:08 Postat Onsdag kl 14:08 Ja, dom är otroligt töntiga. xD Men jag gillar musiken.
Micke H Postat Onsdag kl 14:10 Postat Onsdag kl 14:10 Jag insåg precis att jag har cirka tre gånger så snabbt Internet hemma som jag har på jobbet. Hur ska en stackars utvecklare kunna bajs-posta i Längsta under dom här förhållandena??
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.