Fidden Postat Lördag kl 20:20 Postat Lördag kl 20:20 3 minuter sedan sa Dark Of Light: Vagino!? Bello Vagino och Patti Smith, en härlig duo
slejnard Postat Lördag kl 20:20 Postat Lördag kl 20:20 Ujuj vad ni skriver. Jag har mixat! Fått trummor av Ulf.
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:21 Postat Lördag kl 20:21 Just nu sa Neosus: Kan vara den bästa PTn hittills! Du menar ever!? DET vore ju väldigt stort. Men nej, jag köper inte det. I modern tid, kanske ja. Men inte historiskt sett. Viktigt sådant där faktiskt.
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:21 Postat Lördag kl 20:21 1 minut sedan sa Fidden: Bello Vagino och Patti Smith, en härlig duo Högt och lågt.
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:22 Postat Lördag kl 20:22 1 minut sedan sa slejnard: Ujuj vad ni skriver. Tack.
Neosus Postat Lördag kl 20:22 Postat Lördag kl 20:22 Just nu sa Dark Of Light: Du menar ever!? DET vore ju väldigt stort. Men nej, jag köper inte det. I modern tid, kanske ja. Men inte historiskt sett. Viktigt sådant där faktiskt. Ja Jag måste tänka lite mer!
Fidden Postat Lördag kl 20:24 Postat Lördag kl 20:24 1 minut sedan sa Dark Of Light: Högt och lågt. Man undrar ju om det finns någon baksida. Det skulle ju verkligen sticka ut.
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:24 Postat Lördag kl 20:24 1 minut sedan sa Neosus: Jag måste tänka lite mer! Det är inte ALLTID så bra det där...
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:26 Postat Lördag kl 20:26 Det var ett tag sedan man träffade G:son. Bastard Burgers brukar vara the place..
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:26 Postat Lördag kl 20:26 1 minut sedan sa Fidden: Inte ens låttorkan var tonåring längre Indeed!
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:27 Postat Lördag kl 20:27 Jåh, inte en helt oväntad upplösning på detta drama.
Fidden Postat Lördag kl 20:29 Postat Lördag kl 20:29 Tyckte ändå det var oväntat att någon röstade på greken
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:31 Postat Lördag kl 20:31 Jag undrar fortfarande över de där pattarna...
slejnard Postat Lördag kl 20:33 Postat Lördag kl 20:33 2 minuter sedan sa Dark Of Light: Jag undrar fortfarande över de där pattarna... Vem?
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:34 Postat Lördag kl 20:34 ... och det är ju inget nersättande över det.
Fidden Postat Lördag kl 20:36 Postat Lördag kl 20:36 Nästa vecka får de ordna fram ett helt gäng rullatorer med pulversläckare och hela kittet
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:36 Postat Lördag kl 20:36 2 minuter sedan sa slejnard: Vem? Något oklart... 👇 1 timme sedan sa Neosus: Sjyssta pattar iallafall! 1 timme sedan sa Fidden: Junior? 1 timme sedan sa Dark Of Light:
Dark Of Light Postat Lördag kl 20:37 Postat Lördag kl 20:37 Just nu sa Fidden: Nästa vecka får de ordna fram ett helt gäng rullatorer med pulversläckare och hela kittet Och mer vahettereh pattar!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.