slejnard Postat Lördag kl 18:29 Postat Lördag kl 18:29 För mello? Louice är måttligt förtjust i spektaklet så det blir nog inte att se.
Dark Of Light Postat Lördag kl 18:34 Postat Lördag kl 18:34 3 minuter sedan sa slejnard: För mello? Louice är måttligt förtjust i spektaklet så det blir nog inte att se. Ja. Jag tänkte se även om jag vet att så här i början så är det bottenskrapet som uppträder. Sedan är det ju en hel hög med deltävlingar som jag klart kroknat på. Nåja, lite tidsfördriv... 1
Neosus Postat Lördag kl 19:02 Postat Lördag kl 19:02 1 timme sedan sa Dark Of Light: dags. ..för en semla! Ja! 1
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:10 Postat Lördag kl 19:10 Ja, då är det dags då. Den grekiska Drakulan.
Fidden Postat Lördag kl 19:14 Postat Lördag kl 19:14 The winner takes it all har blivit bestulen sin ackordföljd
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:15 Postat Lördag kl 19:15 Just nu sa Fidden: Nedgraderad från ifjol tycker jag nog Indeed!
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:16 Postat Lördag kl 19:16 Jaha, med den bagatellen går vi vidare till betydligt mer välfyllda pattar. Jaqline
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:18 Postat Lördag kl 19:18 Destiny’s child och TLC tänker jag!? Nåja, känns lite gammalt om än hyfsat.
Fidden Postat Lördag kl 19:20 Postat Lördag kl 19:20 Do you think you can handle me sjunger de i låten som den låter som, men jag vet inte vem som sjunger den.
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:21 Postat Lördag kl 19:21 Kanske lite daterade Rihanna vibbar också. Nåja, snabbt glömt känns det som. Trots pattarna.
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:22 Postat Lördag kl 19:22 Just nu sa Fidden: Do you think you can handle me sjunger de i låten som den låter som, men jag vet inte vem som sjunger den. Väldigt Destiny’s child det där...
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:24 Postat Lördag kl 19:24 Noll2 vafanede? Känns som en mellanakt...
Neosus Postat Lördag kl 19:26 Postat Lördag kl 19:26 Övik! 10 mil från mig! Fyfan säger jag bara! USCH!
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:26 Postat Lördag kl 19:26 Just nu sa Neosus: Övik! 10 mil från mig! Fyfan säger jag bara! USCH! Menar du Övik eller sträckan?
Dark Of Light Postat Lördag kl 19:27 Postat Lördag kl 19:27 Junior Lerin... Den här är jag rädd för och för alla fel anledningar.
Neosus Postat Lördag kl 19:29 Postat Lördag kl 19:29 Att vahettere...eeh... att! Typ! Måste tänka lite!
Fidden Postat Lördag kl 19:30 Postat Lördag kl 19:30 De där steeldrumsen lät ju precis som den där franska megahitten.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.