Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Ärligt talat händer det inte mycket i matchen. Kommentatorerna blev nyss exalterade över att det blev inkast. En svensk värmer upp. Ingen vet vem. En annan sitter på plan och tar en liten fikarast. 

Annons
Postat

Fikarasten föll inte i god jord och Harry Potter slänger in Elanga istället. Han kan jag namnet på. För det låter så kul. 

Elanga.

Postat
2 minuter sedan sa slejnard:

Ja faktiskt när du säger det så. 😛 men Harry Potter? Är inte det lite antikrist? Tänkte på när vi har jesus på planen. 

Han har varit på den vita linan i 45 minuter vid det här laget, tror inte vi kan räkna med honom mer. 

• Haha 1
Postat

Jag tror inte på mycket... Men snart byter vi till april. Då brukar jag tro på för mycket i nån dag eller så.

Postat
19 timmar sedan sa Fidden:

I sommar ska jag vara ledig v. 24-27 samt 32-34.[…]

IMG_6850.jpeg

• Haha 2
Postat (redigerat)
4 timmar sedan sa slejnard:

Verkar de Som

Ja, det är det fullständiga namnet. Adlig den fan? Eller fransk ättad.

Redigerat av Dark Of Light

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar är inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.