Fidden Postat Torsdag kl 20:22 Postat Torsdag kl 20:22 Ärligt talat händer det inte mycket i matchen. Kommentatorerna blev nyss exalterade över att det blev inkast. En svensk värmer upp. Ingen vet vem. En annan sitter på plan och tar en liten fikarast.
Fidden Postat Torsdag kl 20:24 Postat Torsdag kl 20:24 Fikarasten föll inte i god jord och Harry Potter slänger in Elanga istället. Han kan jag namnet på. För det låter så kul. Elanga.
Fidden Postat Torsdag kl 20:27 Postat Torsdag kl 20:27 5 minuter till resten av laget också får fikarast.
slejnard Postat Torsdag kl 20:28 Postat Torsdag kl 20:28 Ja faktiskt när du säger det så. 😛 men Harry Potter? Är inte det lite antikrist? Tänkte på när vi har jesus på planen.
slejnard Postat Torsdag kl 20:30 Postat Torsdag kl 20:30 Jag tror på Gud jag! Är inte religiös dock. och fotboll och Lule hockey!
Fidden Postat Torsdag kl 20:31 Postat Torsdag kl 20:31 2 minuter sedan sa slejnard: Ja faktiskt när du säger det så. 😛 men Harry Potter? Är inte det lite antikrist? Tänkte på när vi har jesus på planen. Han har varit på den vita linan i 45 minuter vid det här laget, tror inte vi kan räkna med honom mer. 1
Fidden Postat Torsdag kl 20:33 Postat Torsdag kl 20:33 Jag tror inte på mycket... Men snart byter vi till april. Då brukar jag tro på för mycket i nån dag eller så.
Fidden Postat Torsdag kl 20:35 Postat Torsdag kl 20:35 Ptruuuiiii. Halvlek. 1-0, Sverige. Jag höll mig vaken. Men det var på håret.
Fidden Postat Torsdag kl 21:12 Postat Torsdag kl 21:12 Stämmer. Ögonen hade önskat sig mörkt läge på forumet nu, har fått lägga ner telefonen.
Dark Of Light Postat Fredag kl 03:14 Postat Fredag kl 03:14 7 timmar sedan sa Fidden: Köpte gifflar till fotbollen. De är slut sedan lääänge. Verkar var ett hungrigt husdjur.
Fidden Postat Fredag kl 06:21 Postat Fredag kl 06:21 3 timmar sedan sa Dark Of Light: Verkar var ett hungrigt husdjur. Det var han, men nu är Verkar död.
slejnard Postat Fredag kl 06:36 Postat Fredag kl 06:36 Haha. Morgonens första kaffe ska strax låta sig smakas.
Dark Of Light Postat Fredag kl 07:34 Postat Fredag kl 07:34 1 timme sedan sa Fidden: Det var han, men nu är Verkar död. Luften gick ur Verkar.
CHAE Postat Fredag kl 08:41 Trådstartare Postat Fredag kl 08:41 19 timmar sedan sa Fidden: I sommar ska jag vara ledig v. 24-27 samt 32-34.[…] 2
Fidden Postat Fredag kl 10:00 Postat Fredag kl 10:00 1 timme sedan sa CHAE: Hittade en lämplig lokal nu när jag var ute, så du kan behålla din plats. 1
Dark Of Light Postat Fredag kl 12:18 Postat Fredag kl 12:18 (redigerat) 4 timmar sedan sa slejnard: Verkar de Som Ja, det är det fullständiga namnet. Adlig den fan? Eller fransk ättad. Redigerat Fredag kl 12:19 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat Fredag kl 13:12 Postat Fredag kl 13:12 5 minuter sedan sa Micke H: DoL kanske kan köra den låten med sin granne? Högst olämpligt och förvirrande med tanke på nuvarande granne.😁
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.