slejnard Postat Söndag kl 19:09 Postat Söndag kl 19:09 Coolt. Ska kolla! Han är duktig Tommy. Tror han är från Boden?
CHAE Postat Söndag kl 19:32 Trådstartare Postat Söndag kl 19:32 21 minuter sedan sa slejnard: Coolt. Ska kolla! Han är duktig Tommy. Tror han är från Boden? Hade för mig att @Micke H hade döpt sin gitarr till just ”Felicia” men kom på att det var ”Louise”. Minnesfail på mig där🙂
Micke H Postat 19 timmar sedan Postat 19 timmar sedan 10 timmar sedan sa CHAE: Hade för mig att @Micke H hade döpt sin gitarr till just ”Felicia” men kom på att det var ”Louise”. Minnesfail på mig där🙂 Inget av det faktiskt. Ska se hur många namn jag kommer ihåg... Nathalie Jennifer Penelope Kent
CHAE Postat 17 timmar sedan Trådstartare Postat 17 timmar sedan 15 timmar sedan sa Fidden: DU kan va någon minnesgrej för sommartidsomställningen! 😡 😡 2 timmar sedan sa Micke H: Inget av det faktiskt. Ska se hur många namn jag kommer ihåg... Nathalie Jennifer Penelope Kent Oj…
Dark Of Light Postat 16 timmar sedan Postat 16 timmar sedan Naturligtvis, lite demens hindrar inte teh Längsta love flow.
Fidden Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Kul ändå att Micke inte kommer ihåg sitt eget namn...
Micke H Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Nu gör du mig osäker på om det var jag som failade där. xD
Neosus Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan De e int lätt att komma ihåg det man har glömt att man skulle komma ihåg och det vet man ju inte om man inte vet att det var något man skulle komma ihåg då man har glömt det men man kanske inte har glömt något heller eftersom man inte kommer ihåg att det var något man inte skulle glömma! 3
slejnard Postat 9 timmar sedan Postat 9 timmar sedan Uppdaterat mixhelvetet från ja jag vet inte vad:
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.