Fidden Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Ja vem hade kunnat ana i måndags att det skulle vara fredag just denna dag.
slejnard Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan Ja exakt! -29 ute och bara plus 14,9 inne när jag klev upp. Men nu är brasan igång och kaffet bryggt.
Dark Of Light Postat 6 timmar sedan Postat 6 timmar sedan 18 minuter sedan sa Fidden: Ja vem hade kunnat ana i måndags att det skulle vara fredag just denna dag. Jag! Det kommer också en måndag efter helgen men så är jag ju lite före. Demon perks you know... Kpd undras från ett blåsigt Karlsborg, -6° och från Vättern blåser en isande, gråkall vind. Det är då som något stort rullar in men jag har glömt vad. Vemodet kan det ju inte vara ity det är ju en ständig följeslagare
Neosus Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Bra där! Låten alltså! Inget annat! Kpd! På de! Hoj! 1
Fidden Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Nu jobbar chat-gpt åt mig, så jag får en liten paus.
Dark Of Light Postat 28 minuter sedan Postat 28 minuter sedan 4 timmar sedan sa slejnard: Du visste inte innan? Naturligtvis, ville bara bekräfta. 1
Dark Of Light Postat 26 minuter sedan Postat 26 minuter sedan 1 timme sedan sa slejnard: Å nu hockey. Finnarna leder! Jag vet hur det slutar. 3 timmar sedan sa Fidden: Från en blåsig kalsong läste jag. Vissa dagar är blåsigare än andra.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.