slejnard Postat Söndag kl 14:37 Postat Söndag kl 14:37 Nä musik var enda ämnet jag fått femma i. På gymnasiet.
Fidden Postat 20 timmar sedan Postat 20 timmar sedan Perfekt inför maskinfri högtryckstvättning av exempelvis bil.
Dark Of Light Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Ledig idag och imorn. Chefens "order". Börjar bli lite väl mycket övertid Öpd?
Neosus Postat 15 timmar sedan Postat 15 timmar sedan Dax för mig att skaffa en ny gitarr! Man spelar ju på strängar som INTE ska spelas på... (Ja jag skyller på gitarren och inte på mig själv!)
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan (redigerat) 1 timme sedan sa Micke H: Vadå för tidigt för en Öpd? Du är nog den ende som minns back in the day (Guuuud vad jag känner mig gammal...). Ett annat sätt att säga det på är ju "klockan är ju säkert 17 någonstans i världen". Tack för att du kommer ihåg kompis! 👍 Redigerat 14 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan 46 minuter sedan sa Neosus: Dax för mig att skaffa en ny gitarr! Man spelar ju på strängar som INTE ska spelas på... (Ja jag skyller på gitarren och inte på mig själv!) Nu spelar jag ju som bekant inte gitarr men go for it!!!! 45 minuter sedan sa Neosus: Snackar ni Öland igen? Absolut inte!
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan (redigerat) Eller en sådan här... JA, jag blev lite nostalgisk. Sue me! Den har jag faktiskt kört back in the day, fast det där ÄR ju D. A. D. (nu när jag ändå är nostalgisk alltsåh) Ja, jag vet! Dubbla länkar i ett inlägg!!? Unheard of! Redigerat 14 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 14 timmar sedan Postat 14 timmar sedan Ja, ja. När jaq ändå är nostalgisk...Mycket hårdrockksdramatiskktt... 2
Dark Of Light Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan (redigerat) Så, nu skiter vi i det där. Tillbaka till ordinarie program. Bajs! Redigerat 13 timmar sedan av Dark Of Light
Fidden Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Eller en sådan här... JA, jag blev lite nostalgisk. Sue me! Öh... Jag vill bara göra er uppmärksamma på att det är Daniel Norberg som kommenterat där under. 🫢
CHAE Postat 13 timmar sedan Trådstartare Postat 13 timmar sedan 6 minuter sedan sa Dark Of Light: Ja, ja. När jaq ändå är nostalgisk...Mycket hårdrockksdramatiskktt... Dramatiskt värre
Dark Of Light Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan (redigerat) 16 minuter sedan sa CHAE: Dramatiskt värre Indeed! Mycket monokromatisktktktkt. Redigerat 13 timmar sedan av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan 5 minuter sedan sa Fidden: Öh... Jag vill bara göra er uppmärksamma på att det är Daniel Norberg som kommenterat där under. 🫢 Självklart!
Dark Of Light Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan (redigerat) Haahahaha.... Hiiihihihi... Så roligt att läsa gamla trådar ibland. Fast lite sorgligt ocKså. Bluddrik. Snigel D... Redigerat 13 timmar sedan av Dark Of Light
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.