CHAE Postat Söndag kl 18:54 Trådstartare Postat Söndag kl 18:54 Mjahapp, demagogen i D.C fortsätter att mucka gräl. Kanske dags för EU att ryta ifrån nu va?
Neosus Postat Söndag kl 19:43 Postat Söndag kl 19:43 Ja de e dax att sätta ned foten! Rumpan är full av skit!
slejnard Postat Söndag kl 21:24 Postat Söndag kl 21:24 Suttit med en nygammal låt. Gjort om det mesta utom trummorna. Jag tycker att låten i sig är bra. Ni får höra snart ☺️
slejnard Postat Måndag kl 06:18 Postat Måndag kl 06:18 Good morning farts and KPD. Lite kyligt här igen… -13.
CHAE Postat Måndag kl 18:15 Trådstartare Postat Måndag kl 18:15 10 timmar sedan sa Fidden: Grattis på födelsedagen sadam 10 timmar sedan sa slejnard: Ja grattis den gode Peter! 7 timmar sedan sa Dark Of Light: Grattissomfan! Ja grattis SJr, din krumelur🍻
Fidden Postat igår kl 11:46 Postat igår kl 11:46 Idag är det tisdag. Då är rekommendationen att man inmundigar minst en semla.
Neosus Postat igår kl 12:44 Postat igår kl 12:44 Igår stod jag och tittade på en semla och semlan tittade tillbax och sa: Vaf^n tittaru på? Så jag gick vidare.. Men ska nog köpa semlor sedan! Iallafall! Frågor på det? 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.