Discipuli Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Sitter och "strategi planerar" inför året. Jag skall under året, öka min exponering av min musik genom att.. -Släppa mina AI enhanced alster. Eventuellt under nytt Artist namn. -Mycket fler låt releaser under året för befintliga Discipuli namnet. Experimentellt fokus. Inte listmusik, jag gör min grej, min musik. -Prototyp testa Suno studio och Tonalic i tre månader för eventuellt inkludera permanent i arbetsflödet. För att ha underlag för så många fler releaser behöver jag en plattform. Så jag skall binda mig långsiktigt till en release och marknadsförings / analys plattform. Just nu står det mellan Souncloud eller Landr. Från den plattformen skall jag veckovis analysera och jobba aktivt med marknadsföringen. Jag skall planera informations kampanjer inför releaser och efter releaser. Jobba mer med innehåll som grafik och video som understöd till musiken. Stretch -Inte köpa fler plugins! Åtminstone inte fram till nov/dec. Nu när jag har skrivit detta till er, så hoppas jag att få rejält med buuuu rop om jag i december inte gjort detta. En liten piska att så inte blir fallet. 2
Dark Of Light Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 2 minuter sedan sa Discipuli: Stretch -Inte köpa fler plugins! 🤣 1
Discipuli Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Någon som vet en plattform som kan posta ett innehåll från en uppladdning , på många sociala medier samtidigt?
Discipuli Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Just nu sa Dark Of Light: 🤣 ja jag är seriös i detta. 😭
slejnard Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Man ska vara serrigös. Lycka till 🤞. Nu ska jag lyssna på din nya mix av min låt 😊🎧 1
Neosus Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan Håll koll på plattformar som inte plockar bort AI låtar! 1
CHAE Postat 7 timmar sedan Trådstartare Postat 7 timmar sedan 42 minuter sedan sa slejnard: Testar Ekot. Testar Ekot. 1
CHAE Postat 7 timmar sedan Trådstartare Postat 7 timmar sedan Just nu sa CHAE: Testar Ekot. 42 minuter sedan sa slejnard: Testar Ekot. Just nu sa CHAE: Testar Ekot. Verkar ju fungera bra👍🏼 1
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.