slejnard Postat Torsdag kl 15:07 Postat Torsdag kl 15:07 Haft fullt upp idag. Inte hunnit längstah nåt förrän nu!
slejnard Postat Torsdag kl 16:06 Postat Torsdag kl 16:06 Det var en liten dykare. Tiny Diver. Ska snart upp till datorn! 😎
Discipuli Postat Torsdag kl 16:58 Postat Torsdag kl 16:58 kan någon förklara hur jag lägger in en sound cloud fil så den får en spelare i inlägget? embed file.. typ..
slejnard Postat Torsdag kl 17:03 Postat Torsdag kl 17:03 Såhär låter mixen från Grahn! Gryyyyyyyyyym! 😍
Discipuli Postat Torsdag kl 17:06 Postat Torsdag kl 17:06 2 minuter sedan sa slejnard: Såhär låter mixen från Grahn! Gryyyyyyyyyym! 😍 ja den är definitivt inte som min 🙂 Har du lyssnat? Jag hade problem att lägga upp den ( 2 mb spöket) så den fick bli en sond cloud länk. ligger i tråden för din mix.
slejnard Postat Torsdag kl 17:09 Postat Torsdag kl 17:09 2 minuter sedan sa Discipuli: ja den är definitivt inte som min 🙂 Har du lyssnat? Jag hade problem att lägga upp den ( 2 mb spöket) så den fick bli en sond cloud länk. ligger i tråden för din mix. Försökte lyssna men kom bara till att den är privat.
Discipuli Postat Torsdag kl 17:13 Postat Torsdag kl 17:13 3 minuter sedan sa slejnard: Försökte lyssna men kom bara till att den är privat. Nu är den inte det?
slejnard Postat Torsdag kl 18:40 Postat Torsdag kl 18:40 Kunden har alltid rätt. Och i det här fallet var CHAE kund. En arg sådan. Men fick han sitt köffä? Ja rätt upp i …
slejnard Postat Torsdag kl 18:42 Postat Torsdag kl 18:42 Premiär för oss idag på det nya fiket i byn. Riktigt trevligt i gammal gemytlig stil. Roligt för oss komma ut tillsammans. Vart inget kaffe där dock. 😮 1
Dark Of Light Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 9 timmar sedan sa Dark Of Light: Ni menar aKffe 5 timmar sedan sa CHAE: Nej. 3 timmar sedan sa slejnard: Eller? 45 minuter sedan sa Neosus: aKffe!
Fidden Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan Semlor låter som ett rike i Tolkiens värld. Men jag vill ha det nu.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.