CHAE Postat Tisdag kl 07:01 Trådstartare Postat Tisdag kl 07:01 Är det bara jag eller är det inte lite Pennywise över Rönninge-Vilma?🤔🤨 Utseendemässigt menar jag; stort huvud, lite stormigt hår, fullkomligt bindgalen…
Fidden Postat Tisdag kl 07:18 Postat Tisdag kl 07:18 hög panna, stora öron och kajal, det är kvalitéer som får en att utstråla DET.
Dark Of Light Postat Tisdag kl 08:39 Postat Tisdag kl 08:39 1 timme sedan sa slejnard: Det har jag å varit. En bra ålder 👍😊☕️ Absolut men den går över ganska snabbt. 1 timme sedan sa CHAE: Mjo, en bra mellanålder skulle jag vilja påstå. Absolut men den går över ganska snabbt. 1 timme sedan sa Fidden: Tisdag... men KPD! Absolut men den går över ganska snabbt.
Dark Of Light Postat Tisdag kl 08:41 Postat Tisdag kl 08:41 1 timme sedan sa Fidden: hög panna, stora öron och kajal, det är kvalitéer som får en att utstråla DET. It-girl? Fast det är ju inte så mycket girl över honom rent faktiskt sett.
Micke H Postat Tisdag kl 10:18 Postat Tisdag kl 10:18 17 timmar sedan sa CHAE: Happy birthday to me!🥳 Nu blir det trerätters på Gränsö slott och sedan massage och relaxbubbelkopp🤩 Grattis på dig, trådskaparn! 1
CHAE Postat Tisdag kl 11:11 Trådstartare Postat Tisdag kl 11:11 Han tog då i för Trump och fosterland. ’Murica🇺🇸
Dark Of Light Postat Tisdag kl 14:56 Postat Tisdag kl 14:56 3 timmar sedan sa Fidden: Se upp för gul snö imorgon. Men... det kan ha varit öl!
Neosus Postat Tisdag kl 15:06 Postat Tisdag kl 15:06 41 minuter sedan sa slejnard: Nästan Gottis stämning nu i tråden. Instämmer!
Dark Of Light Postat Tisdag kl 16:51 Postat Tisdag kl 16:51 1 timme sedan sa Fidden: Snöl? Där har vi nåt! På mackarna säljs ju Slush Puppy. Vår grej blir ju Snöl!!! Jag befarar en succé!
CHAE Postat Tisdag kl 17:11 Trådstartare Postat Tisdag kl 17:11 13 minuter sedan sa Dark Of Light: Jösses Jesus, vilken träskpadda on wheels.
CHAE Postat Tisdag kl 17:11 Trådstartare Postat Tisdag kl 17:11 20 minuter sedan sa Dark Of Light: Där har vi nåt! På mackarna säljs ju Slush Puppy. Vår grej blir ju Snöl!!! Jag befarar en succé!
Dark Of Light Postat Tisdag kl 17:24 Postat Tisdag kl 17:24 (redigerat) 14 minuter sedan sa CHAE: Jösses Jesus, vilken träskpadda on wheels. Tänk dig att bara sticka in snabbt på Q8 för en snabb Snöl and suddenly this appears... Redigerat Tisdag kl 17:26 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat Tisdag kl 17:25 Postat Tisdag kl 17:25 Ååhh, jag får sådana Smala Sussie vibbar av detta... Frågan är om den ens kan närma sig den, jag är ändå nyfiken.
Dark Of Light Postat Tisdag kl 17:40 Postat Tisdag kl 17:40 Jag är ett stort fan men jag är inte rädd.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.