Henric Svensson Postat 3 timmar sedan Postat 3 timmar sedan Hej på Er! Köpte mej en ny lapsteel, det blev en Duesenberg Fairytale. Lapsteelen är utrustad med två roliga sträng bändare så man kan säga att det blir lite som en pedalsteel med två fotpedaler som stämd i ett öppet D höjer A strängen ett helt tonsteg och höjer F# ett halvt tonsteg. Detta ger lite mer möjligheter i spelandet och för att pröva på la jag upp bollen med ett lugnt countryprojekt i F-dur. Som vanligt kul att höra Era synpunkter på det färdiga resultatet! Mvh Henric När dagen sakta gryr Text & Musik Henric Svensson 202510 Varje morgon när jag vaknat Tar jag din hand och viskar ömt Du är min bästa vän Säg älskar du mej än Kommer du för alltid stanna kvar När vi vandrar vägen fram I en härlig sommarbris Då älskar vi på vårt vis Kom ta min hand När dagen sakta gryr Vi vandrar genom livets skiften Delar tårar skratt och sorg Du är min trygga hamn När havet stormar vilt Kommer du för alltid stanna kvar När vi vandrar vägen fram I en härlig sommarbris Då älskar vi på vårt vis Kom ta min hand När dagen sakta gryr När vi vandrar vägen fram I en härlig sommarbris Då älskar vi på vårt vis Kom ta min hand När dagen sakta gryr Kom ta min hand När dagen sakta gryr
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.