Jump to content
Annons

Recommended Posts

Posted (edited)

Hej killar, jag behöver er hjälp och några konstruktiva adivces på min house / EDM demo track jag har gjort, jag skulle vilja veta vad jag kan lägga till eller förbättra för att göra det bättre och om du tror att en sång kan passa bra i den.

Edited by Haxe
Annons
Posted

Håller med: Sång. Låten håller inte som instrumental. Jag gillar inte pianosoundet, det går att förbättra. Jag kan lätt ge en 3:a av 5 i betyget. Det skulle vara intressant att höra låten med sång och inte så ödesmättat sound i pianot, så go on !!

Posted

Hej, håller med tidigare postare om att sång hade förbättrat, eftersom pianoslingan blir för repetitiv. Om du vill ha den bara som instrumental måste det hända mer för att lyssnaren ska bli engagerad och vilja fortsätta lyssna. Lägg på något på toppen av pianot? Kanske en arp? Testa dig fram 🙂

Posted

hej killar, jag behöver veta om sången passar bra med låten, jag behöver fortfarande arbeta med spåret men jag behöver några åsikter om sången