Fidden Postat 22 februari Postat 22 februari Min brors granne bokade hasse till sin unges födelsedagskalas. Han stod där på innergården och spelade guld och gröna skogar om och om igen framför hoppande barn. Vilket liv. 1 3
Dark Of Light Postat 22 februari Postat 22 februari De har visserligen talangen att stapla klyschorna ovanpå varandra likt bastuveden.
Dark Of Light Postat 22 februari Postat 22 februari ... och lyckades med att få in en svordom i texten!
Dark Of Light Postat 22 februari Postat 22 februari Men det är ju 1 sak. Att konkurrera mot andra i den stora tävlingen är ju något helt annat.
Neosus Postat 22 februari Postat 22 februari Från det ena hjärndöda till det andra... Nu har Rump ändrat sig!
slejnard Postat 22 februari Postat 22 februari Just nu sa Neosus: Från det ena hjärndöda till det andra... Nu har Rump ändrat sig! Jaså???
Neosus Postat 22 februari Postat 22 februari 1 timme sedan sa Analogfreak: Vad har du att rapportera från demonstrationerna mot nedläggningen av Sollefteå sjukhus? Jag satt hemma och käkade körv! Det är allt jag har att rapportera om det där! 🤪
Dark Of Light Postat 23 februari Postat 23 februari Jag vet inget om ovanstående men så är jag ju inte Neo förstås.
Dark Of Light Postat 23 februari Postat 23 februari ... och här retade man sig på Nannes bilkörning men så var det egentligen något annat som var så mycket allvarligare... så svenskt...
Dark Of Light Postat 23 februari Postat 23 februari 5 minuter sedan sa Analogfreak: Neo är nog den som vet bäst själv huruvida han åt korv. Varsågod.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.