Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Vart rejält inparkerad på Coop idag. Tur man är vig och kan kliva in från passagerarsidan! 

https://www.dropbox.com/scl/fi/k58iy17g4b5alhkbzxosw/2025-10-23-13.17.12.jpg?rlkey=rki7jmvk6un5pshmzt7i67w66&st=o1axy77f&dl=0

Tänk om det hade suttit någon där, ja på passagerarsidan alltså!? Eller om ingen hade suttit där men du inte varit så otroligt vig alltså! Vad hemskt... 

Postat
25 minuter sedan sa Neosus:

Eller lära folk att parkera iiiiiiiiiiiiiiiiiii parkeringsrutan!

Men det går inte!

Det skulle ta en hel evighet!

Eller va?

Såg bilden. Helt galet. Hade i värsta fall fått vänta ut till föraren kom och sen klämt in vederbörande i mellan bilarna ? 😬

Postat
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Tänk om det hade suttit någon där, ja på passagerarsidan alltså!? Eller om ingen hade suttit där men du inte varit så otroligt vig alltså! Vad hemskt... 

Ja jag tänkte på det också! Kvinnan som ägde den felparkerade bilen kom ut när jag hunnit sätta mig. Jag hade ju på förekommen anledning ingen chans att kunna öppna dörren och skälla ut henne. Det slutade med att jag körde iväg utan att bli märkbart irriterad. I tysthet…

Postat
5 minuter sedan sa slejnard:

Ja jag tänkte på det också! Kvinnan som ägde den felparkerade bilen kom ut när jag hunnit sätta mig. Jag hade ju på förekommen anledning ingen chans att kunna öppna dörren och skälla ut henne. Det slutade med att jag körde iväg utan att bli märkbart irriterad. I tysthet…

Ingen ide att skälla heller. Då åker de bara någon annanstans och gör andra dumheter.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.