slejnard Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Hann inte dricka kaffe innan tandläkaren så dricker ikapp nu. Du då?
Fidden Postat 13 timmar sedan Postat 13 timmar sedan Varför har jag 7 miljarder streamingtjänster jag sällan använder, men skippar distrokid för att det kostar pengar?
Naymari Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 39 minutes ago, slejnard said: Hann inte dricka kaffe innan tandläkaren så dricker ikapp nu. Du då? jodå, snart lunch! blir en kopp till därefter 1
Fidden Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan 3 minuter sedan sa slejnard: Har inte åkt än men snart så! Ha det så kult på restaurangen! 1
Naymari Postat 12 timmar sedan Postat 12 timmar sedan (redigerat) Hittills idag har jag lagt 3 låtar på -5.5 LUFS short term. Jag borde låsas in på heltid för hets mot loudness-war Redigerat 12 timmar sedan av Naymari
Fidden Postat just nu Postat just nu Satt uppe alldeles för länge och skrev alldeles för lite av en låttext.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.