slejnard Postat igår kl 10:02 Postat igår kl 10:02 11 minuter sedan sa Dark Of Light: Den bjöd jag på. Varsågod! ☺️
Dark Of Light Postat igår kl 13:30 Postat igår kl 13:30 3 timmar sedan sa slejnard: Den bjöd jag på. Varsågod! ☺️ För att jag lät dig. 2 timmar sedan sa Fidden: Idag har jag iallafall handlat. Varsågod!
Dark Of Light Postat igår kl 13:31 Postat igår kl 13:31 (redigerat) Det var som fan... ... eller, det var väl på tiden. Redigerat igår kl 13:35 av Dark Of Light
Dark Of Light Postat igår kl 13:39 Postat igår kl 13:39 Ja... då har man sett henne i bikini också. Calle B fick panik.😄 I direktsändning och allt. Vissa saker går inte att "ose" efter betraktning.
slejnard Postat igår kl 18:42 Postat igår kl 18:42 På plats i Piteå. Summergames i görningen. Gigantisk fotbollsturnering för unga.
Fidden Postat igår kl 20:11 Postat igår kl 20:11 (redigerat) Polaren parkerade på Piteås påkostade parkeringsplats. Promenerade paradoxalt pisslångt parallellt parkeringens Porschefyllda parkeringsfickor. På plats pågick parad på Piteås pampiga perrong. Polaren putsade petigt på påklätt plagg. "På pungen?!", protesterade platsens patrullerande polis panikartat. Polaren pausade plötsligt, påbörjade pipigt prat: "Prillan plumsade pinsamt på platsen pungen passar", påpekade polaren. Polisen pekade på pistolen. "Pass på, porr påkallar pang pang!". Polaren puttade purket på penisen. Polisen pyntade perrongens plattor proffsigt, pistolen pepprade polarens pung pastejartad. Paraden pausade. "Pucko!" pep polaren. Polaren pallrade påfallande pinat parallellt paradens plakat, pekande på parkeringen. "Patentera pansarpung!", pratade polaren på pekplattans program. Redigerat igår kl 20:41 av Fidden 1 4
CHAE Postat 10 timmar sedan Trådstartare Postat 10 timmar sedan Är det någon som vet vars @Pico håller hus nuförtiden och tjommen mår bra? Frågar åt en vän.
Fidden Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Kollar friidrott och käkar upp allt som jag tänkte äta i helgen.
slejnard Postat 1 timme sedan Postat 1 timme sedan Okej 👍 va gott! Vi sträckkollar alla mot alla med Filip å Fredrik. Inte jag som bestämmer tv… äter godis å!
slejnard Postat 41 minuter sedan Postat 41 minuter sedan Smaskens! 😋 Denna längstahfredag verkar gå i mumsandets tecken.
slejnard Postat 12 minuter sedan Postat 12 minuter sedan Känner ni till berättelsen om guldkalven i bibeln? Nu har han till och med den färgen på hyn han Trump. Liknelsen är slående!
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.