Dark Of Light Postat Söndag kl 22:51 Postat Söndag kl 22:51 Det var ganska länge sedan jag lyckades med en hel sida 🤣 1
slejnard Postat igår kl 17:27 Postat igår kl 17:27 Jag har inte skrivit nån ny låt på jättelänge. Trökigt att vara så geistlös. Få se om jag hamnar i nåt skov framåt hösten. Det gör inte så mycket i sammanhanget varken från eller till. Fansen får vänta. Har mina idéer men det är inte tid för detta ännu! 2
CHAE Postat igår kl 18:30 Trådstartare Postat igår kl 18:30 59 minuter sedan sa slejnard: Jag har inte skrivit nån ny låt på jättelänge. Trökigt att vara så geistlös. Få se om jag hamnar i nåt skov framåt hösten. Det gör inte så mycket i sammanhanget varken från eller till. Fansen får vänta. Har mina idéer men det är inte tid för detta ännu! Låt det vara; inspirationen och ”skoven” kommer. Var så säker. De mest oväntade saker kan ge inspiration. Ge dig själv tid till annat först och främst❤️ 2
Dark Of Light Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Jag har inte skrivit nån ny låt på jättelänge. Trökigt att vara så geistlös. Få se om jag hamnar i nåt skov framåt hösten. Det gör inte så mycket i sammanhanget varken från eller till. Fansen får vänta. Har mina idéer men det är inte tid för detta ännu! Jag har varit där (ÄR där) sedan lääänge. Som ni vet. Fick ju en låtidé av Neo för 100 år sedan och inte faen har jag kommit fram till något bra än. Det tar den tid det tar... Stressa INTE fram något. Det blir bara skit. Bearbeta det som bearbetas skall innan du ger dig på något oavsett!!! Allt annat är bara waste of time. 2
slejnard Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Ja ni har så rätt! ✅ (som vanligt) Jag är inte en stressad person och älskar att ta det lugnt och ta hand om mina nära och kära… även mig själv.
slejnard Postat 23 timmar sedan Postat 23 timmar sedan Under tiden lär jag nog fortsätta göra nån cover på nån av mina egna låtar.
CHAE Postat 22 timmar sedan Trådstartare Postat 22 timmar sedan 36 minuter sedan sa Dark Of Light: [..] Stressa INTE fram något. Det blir bara skit. Bearbeta det som bearbetas skall innan du ger dig på något oavsett!!! Allt annat är bara waste of time. 👆🏼 What he said! 23 minuter sedan sa slejnard: Under tiden lär jag nog fortsätta göra nån cover på nån av mina egna låtar. Nice!!!🎸
Neosus Postat 22 timmar sedan Postat 22 timmar sedan Ja! Är man inte taggad så är man inte taggad! När man ÄR taggade då ÄR man taggad! Frågor på det? 1
Dark Of Light Postat 21 timmar sedan Postat 21 timmar sedan 1 timme sedan sa slejnard: Ja ni har så rätt! ✅ (som vanligt) Jag är inte en stressad person och älskar att ta det lugnt och ta hand om mina nära och kära… även mig själv. 43 minuter sedan sa Neosus: Ja! Är man inte taggad så är man inte taggad! När man ÄR taggade då ÄR man taggad! Frågor på det? Nej! 34 minuter sedan sa slejnard: När är NÄR??? Sen... 9 minuter sedan sa CHAE: NU! ...are.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.