Jump to content
Annons

Recommended Posts

Annons
Postat

Jag har inte skrivit nån ny låt på jättelänge. Trökigt att vara så geistlös. Få se om jag hamnar i nåt skov framåt hösten. Det gör inte så mycket i sammanhanget varken från eller till. Fansen får vänta. Har mina idéer men det är inte tid för detta ännu! 

• Gilla 2
Postat
59 minuter sedan sa slejnard:

Jag har inte skrivit nån ny låt på jättelänge. Trökigt att vara så geistlös. Få se om jag hamnar i nåt skov framåt hösten. Det gör inte så mycket i sammanhanget varken från eller till. Fansen får vänta. Har mina idéer men det är inte tid för detta ännu! 

Låt det vara; inspirationen och ”skoven” kommer. Var så säker. De mest oväntade saker kan ge inspiration.

Ge dig själv tid till annat först och främst❤️

• Gilla 2
Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Jag har varit där (ÄR där) sedan lääänge. Som ni vet. Fick ju en låtidé av Neo för 100 år sedan och inte faen har jag kommit fram till något bra än. Det tar den tid det tar...

Stressa INTE fram något. Det blir bara skit. Bearbeta det som bearbetas skall innan du ger dig på något oavsett!!! Allt annat är bara waste of time.

• Gilla 2
Postat
36 minuter sedan sa Dark Of Light:

[..]

Stressa INTE fram något. Det blir bara skit. Bearbeta det som bearbetas skall innan du ger dig på något oavsett!!! Allt annat är bara waste of time.

👆🏼

What he said!

23 minuter sedan sa slejnard:

Under tiden lär jag nog fortsätta göra nån cover på nån av mina egna låtar. 

Nice!!!🎸

Postat
1 timme sedan sa slejnard:

Ja ni har så rätt! (som vanligt) Jag är inte en stressad person och älskar att ta det lugnt och ta hand om mina nära och kära… även mig själv. 

43 minuter sedan sa Neosus:

Ja!

Är man inte taggad så är man inte taggad! När man ÄR taggade då ÄR man taggad!

Frågor på det?

Nej!

34 minuter sedan sa slejnard:

När är NÄR??? 

Sen...

9 minuter sedan sa CHAE:

NU!

...are.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

• Senaste foruminläggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat några kakor på din enhet för att du bättre ska kunna använda den här sajten. Läs vår kakpolicy och om hur du kan ändra inställningar. Annars utgår vi från att du är bekväm med att fortsätta.