Fidden Postat 8 februari Postat 8 februari Ja jag föredrar att klara (eller vem som helst egentligen) sjunger Cazzi opeias låtar.
Neosus Postat 8 februari Postat 8 februari (redigerat) Klara är rätt så klar! Tycker jag! Redigerat 8 februari av Neosus
Fidden Postat 8 februari Postat 8 februari Countrylåt. Hade kunnat vara najs om det var first aid kit som framförde den.
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari #4. Country var ju hett för, säg1 år sedan. Jay-Smith har förlängt den svängen lite genom sin radiohit. Men detta känns lite gammalt nu..?
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari 1 minut sedan sa Fidden: Countrylåt. Hade kunnat vara najs om det var first aid kit som framförde den. Indeed, den hade fungerat!!!!
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari (redigerat) # sex. Skaka gösen? Den här stilen känns också lite daterad, den här Panetos grejen alltså. Kan vara bara jag men... näh. Redigerat 8 februari av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari Så, något starkare bidrag idag gentemot förra veckans vrak. I mitt tycke står det mellan Klara eller Erik.
Fidden Postat 8 februari Postat 8 februari Kalifa fick mig gunga oväntat mkt. Tror jag gillade den bäst.
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari (redigerat) 🤣 Bästa mellan numret i år. (straight man med distans) Redigerat 8 februari av Dark Of Light
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari Så, det var Erik som jag trodde. Blir det Klara också, som jag tror?
Dark Of Light Postat 8 februari Postat 8 februari Bidrag #1 kommer att bli en lokalradio hit här söderöver. Just my 5 sänts.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.