Jump to content
Annons

Mitt senaste beat!


Recommended Posts

Annons

Tycker det låter bra! Kanske att det framträdande beatet kan vara liiite kraftigt, men det är nog helt en preferensfråga, så tycker nog inte det ska läggas för mycket krut på det. Överlag bra! Skönt att lyssna på till WoW-gibbet :) 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 timmar sedan sa Lucas T:

Tycker det låter bra! Kanske att det framträdande beatet kan vara liiite kraftigt, men det är nog helt en preferensfråga, så tycker nog inte det ska läggas för mycket krut på det. Överlag bra! Skönt att lyssna på till WoW-gibbet 🙂

Thanks!

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)

Jag kommer att starta en tävling! Den som kan lägga den bästa sången på detta beat kommer vinna 1000 SEK. Jag vill ha minst åtta tävlande! Var inte orolig, tvåan och trean får tröstpriser!

Skriv i tråden om ni är intresserad av att delta! Om det blir riktigt bra, så har jag kontakter i USA med stora producenter.

Redigerat av Teflon
Link to comment
Dela på andra sajter

On 2021-07-27 at 22:29 sa slejnard:

Låter bra men lite monotont. Nästan som en refräng genom hela låten. Har mest sjungt rock och pop men skulle vara kul att prova. 😃 Har du nån tanke kring melodi,  eller text klar? 

Tack! Jo den är lite enformig, Det viktigaste är känslan i sången.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...