Jump to content
Annons

Erbjuder design av omslag/artwork


Mdaun

Recommended Posts

Jag hjälper er med design av skivomslag, logotyp, backdrop, t-shirt, stickers och allt annat ett band/musiker/producent kan tänkas behöva.
Ni kan ha klara ideer, lösa ideer eller inga ideer, vi arbetar tillsammans för att komma fram till ett bra slutresultat.

Tyvärr kan jag inte erbjuda design för t.ex. hemsidor eller musikvideos.

Jag jobbar professionellt som grafisk formgivare och har även ca 8 år erfarenhet från tryckeri.

Fråga gärna om ni undrar något.

Skivomslag_upplägg.jpg

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Annons
5 timmar sedan sa mixamannen:

Du får väl köpa annonsplats på studio.se, eller jobbar du gratis? 😇

Annonsplats kan jag köpa. Är inte helt säker på vad det har att göra med huruvida jag jobbar gratis eller inte, men tack för tips!

Link to comment
Dela på andra sajter

Inte skulle jag köpa annonsplats på ett ställe där man bara får ett napp sedan 19 februari. Så jag tycker nog det är lite lugnt faktiskt och sen hör väl ägarna av sig om man trampar över några linjer kan jag tro. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Utifrån det jag läste, innan jag gjorde inlägget, så var det ok, men om jag har tolkat det helt fel är det ju självklart att inlägget ska tas bort. Inga problem! Eller flyttas om jag kanske la det i fel kategori. Kanske är mer lämpligt i köp/sälj tex?

Jag gissar att det är väldigt många personer på forumet som har värdefulla kunskaper och kan erbjuda tjänster (mot betalning eller gratis), det vore ju suveränt med ett ämne för just det.

Link to comment
Dela på andra sajter

Men Mixamannem När man postar sin musik är väl samma sak kan jag tänka för det finns ju alltid en dröm där bakom om att den ska slå igenom och pengar i högar.

Jag tex använder mina el tuk tuk videos för att lura folk att musiken är bra. Det går inge bra 😁 men 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sen när jag ser namnet på trådskaparen så inser jag att det förmodligen är gammal klasskompis till min dotter från östra tollstad skola och det var lite häftigt att träffa på så här många år efter och just här så jag hejjar på lite om du ursäktar.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
On 2021-04-17 at 12:44 sa pop53:

Sen när jag ser namnet på trådskaparen så inser jag att det förmodligen är gammal klasskompis till min dotter från östra tollstad skola och det var lite häftigt att träffa på så här många år efter och just här så jag hejjar på lite om du ursäktar.

Då måste jag tyvärr säga att jag inte gått i Östra Tollstad, men ändå i östergötland (tallboda utanför LKPG), så lite märkligt ändå att nån heter samma.

Link to comment
Dela på andra sajter

Fan va gött mixamannen fick ett garv. Ok jag ger mig men ja visst är det märkligt. Själv har jag bara en namne i hela världen, så vitt jag vet kanske bäst att tillägga 😀

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...