Jump to content
Annons

Gratis Orange TT t o m 6 maj


Erik dP

Recommended Posts

Annons
Postat (redigerat)

Från nån som hade problem med att få den:

DET GICK TILL SIST
Men, jag fick vända på proceduren.

Först då jag loggat in på det registrerade kontot fungerade anmälan till nyhetsbrevet, och då fick jag Tiny Terror i Custom Shop som utlovat.
Två dagar tillgodo!

Det betyder att instruktionerna i nyhetsartikeln var felaktiga. Det räcker inte att bara anmäla sig till nyhetsbrevet f. n.

Den som skrev artikeln förutsatte att han/hon riktade sig till redan registrerade, men den är ju öppen för alla.
Länken till nyhetsbrevsanmälan fungerar tyvärr inte innan man har ett konto och är inloggad. Jag klickade på den direkt, så det misslyckades.”

Redigerat av Erik dP
Link to comment
Dela på andra sajter

Var du alltså tvungen att köra Custom Shop på din dator för att få Tiny Terror?

Min studiodator dog förra veckan, behöver jag då installera Custom shop på en annan dator redan nu för att inte missa det hela?

(Och sedan installera en gång till då jag fått liv i studiodatorn, eller skaffat en ny...)

 

Link to comment
Dela på andra sajter

För att få OrangeTT räckte det för mig att prenumerera på nyhetsbrevet för att få den, om jag fattat rätt. För att använda den var jag tvungen att installera Custom shop och böka lite där innifrån mitt DAW (eventuellt refresha Mygear i CS för att den skulle dyka upp i mitt DAW. Det var inte helt automatiskt, men till slut funkade det.

Link to comment
Dela på andra sajter

15 timmar sedan sa oioioi:

Har nu installerat Custom shop på jobbdatorn. Samt verifierat att Tiny Terror fanns med.

Ska bli skoj att testa då jag får ordning på studiodatorn.

...I elfte timmen m a o. (Sista dagen idag att få gratis.) Det går att variera ljudet en hel del genom att ändra mickposition, byta mick, eller byta lokal.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...