s-wunderlich Postat 23 november 2019 Postat 23 november 2019 Hej, Jag Ă€r ny hĂ€r dĂ„. Jag har pĂ„tat med musik sedan tidigt 80-tal egentligen. Började vĂ€l med "elektronisk musik" pĂ„ C64, fortsatte pĂ„ Amiga. Sen blev det punk, kaoz osv. Jag har noll sekunders officiell musikubildning. SĂ„ vitt jag minns. Kan ha varit pĂ„ nĂ„gon blockfjöltslektion, i nĂ„got svagt ögonblick. Och antaligen blivit utkastad isf. Just nu hĂ„ller jag pĂ„ med ett nytt "superhemligt" (hemliga medlemmar osv.) projekt som jag hoppas blir "viralt" och genererar mĂ„nga views pĂ„ yotube! Vi fĂ„r se. Tanken Ă€r att pyssla en del med sk. "ljudkonst" ocksĂ„ framöver. Det gĂ„r rĂ€tt trögt pĂ„ den fronten, minst sagt. Det senaste intressanta/bra jag varit med och gjort i musikvĂ€g Ă€r det hĂ€r. KrĂ„ngligt projekt (minst sagt!), men jag har "producerat", spelar en del, mixat (en del), gjort videos osv. Â
s-wunderlich Postat 23 november 2019 TrĂ„dstartare Postat 23 november 2019 (redigerat) Tackar, tackar. đŒÂ Jag, tror och hoppas, att jag blir stammis hĂ€r. Att försöka "diskutera" saker som finns hĂ€r pĂ„ facebook Àr ju bara att glömma. Dessutom tror jag rĂ€tt starkt pĂ„ att "folk" kommer gĂ„ mer och mer tillbaka till forum/communities. facebook Ă€r ju ohĂ„llbart. PS. Jag Ă€r HELT sjĂ€lvutnĂ€mnd "IT-filosof"Â đ„¶ DS. Redigerat 23 november 2019 av s-wunderlich
Neosus Postat 23 november 2019 Postat 23 november 2019 38 minuter sedan, s-wunderlich said: Tackar, tackar. đŒÂ Jag, tror och hoppas, att jag blir stammis hĂ€r. Att försöka "diskutera" saker som finns hĂ€r pĂ„ facebook Àr ju bara att glömma. Dessutom tror jag rĂ€tt starkt pĂ„ att "folk" kommer gĂ„ mer och mer tillbaka till forum/communities. facebook Ă€r ju ohĂ„llbart. PS. Jag Ă€r HELT sjĂ€lvutnĂ€mnd "IT-filosof"Â đ„¶ DS. Hallo och VĂ€lkommen! Jag tror och hoppas oxĂ„ att folk gĂ„r tillbax till forum formatet. Facebook suger pĂ„ den fronten! Â
s-wunderlich Postat 23 november 2019 TrÄdstartare Postat 23 november 2019 34 minuter sedan, Neosus said: Hallo och VÀlkommen! Jag tror och hoppas oxÄ att folk gÄr tillbax till forum formatet. Facebook suger pÄ den fronten!  Ja, deras affÀrsverksamhet gÄr ju liksom ut pÄ att folk ska tappa trÄden. Det genererar ju fler annonser.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.