Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Hej,

Jag Àr ny hÀr dÄ. Jag har pÄtat med musik sedan tidigt 80-tal egentligen. Började vÀl med "elektronisk musik" pÄ C64, fortsatte pÄ Amiga. Sen blev det punk, kaoz osv.

Jag har noll sekunders officiell musikubildning. SÄ vitt jag minns. Kan ha varit pÄ nÄgon blockfjöltslektion, i nÄgot svagt ögonblick. Och antaligen blivit utkastad isf.

Just nu hÄller jag pÄ med ett nytt "superhemligt" (hemliga medlemmar osv.) projekt som jag hoppas blir "viralt" och genererar mÄnga views pÄ yotube! Vi fÄr se. Tanken Àr att pyssla en del med sk. "ljudkonst" ocksÄ framöver. Det gÄr rÀtt trögt pÄ den fronten, minst sagt.

Det senaste intressanta/bra jag varit med och gjort i musikvÀg Àr det hÀr. KrÄngligt projekt (minst sagt!), men jag har "producerat", spelar en del, mixat (en del), gjort videos osv.

Annons
Postat (redigerat)

Tackar, tackar.Â đŸŒÂ 

Jag, tror och hoppas, att jag blir stammis hÀr. Att försöka "diskutera" saker som finns hÀr pÄ facebook Àr ju bara att glömma. Dessutom tror jag rÀtt starkt pÄ att "folk" kommer gÄ mer och mer tillbaka till forum/communities. facebook Àr ju ohÄllbart.

PS. Jag Ă€r HELT sjĂ€lvutnĂ€mnd "IT-filosof"Â đŸ„¶ DS. 

Redigerat av s-wunderlich
Postat
38 minuter sedan, s-wunderlich said:

Tackar, tackar.Â đŸŒÂ 

Jag, tror och hoppas, att jag blir stammis hÀr. Att försöka "diskutera" saker som finns hÀr pÄ facebook Àr ju bara att glömma. Dessutom tror jag rÀtt starkt pÄ att "folk" kommer gÄ mer och mer tillbaka till forum/communities. facebook Àr ju ohÄllbart.

PS. Jag Ă€r HELT sjĂ€lvutnĂ€mnd "IT-filosof"Â đŸ„¶ DS. 

Hallo och VÀlkommen! Jag tror och hoppas oxÄ att folk gÄr tillbax till forum formatet. Facebook suger pÄ den fronten!

Postat
34 minuter sedan, Neosus said:

Hallo och VÀlkommen! Jag tror och hoppas oxÄ att folk gÄr tillbax till forum formatet. Facebook suger pÄ den fronten!

Ja, deras affÀrsverksamhet gÄr ju liksom ut pÄ att folk ska tappa trÄden. Det genererar ju fler annonser.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.