Jump to content
Sign in to follow this  
KiliC

Sångerska / Sångare sökes

Recommended Posts

Hej,

Jag är låtskrivare som söker både sångerska och sångare till diverse projekt. Genrer varierar. Jobbar för bolag och släpper även eget.

Väldigt lite info här :) Men skicka PM så diskuterar vi vidare

ADDICTIONSTUDIO

https://www.instagram.com/addictionstudio

Allt gott!

Edited by KiliC

Annons

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

• Senaste foruminläggen

• Similar Content

• By edvinkod
      hej jag är en producent som gärna vill sammarbeta med rappare eller sångare. för att höra några olika beats jag gjort kan du titta på min soundcloud (heter edvinkod) där jag lägger ut vissa beats, om någon vill ha något beat så kan jag fixa det, eller om ni vill ha ett helt nytt då du kan välja genre. så om ni har lust att sammarbeta eller bara får ett beat hå hjälper jag till så gärna!

• By Chillsneider
      Hej! Jag söker en duktig och erfaren sångerska till en houselåt jag sitter på. Du behöver va kreativ där jag inte har exakt klart hur sången ska vara och även kunna skriva text till låten. Här är en annan låt jag gjort, och den låten jag sitter på är liknande sound, men något melodiösare och mer anpassad för sång

Jag bor i skövde och gör musiken hemma i lägenheten, När sången ska spelas in så får vi boka in hos någon proffionell studio, där jag själv inte har resurser för spela in sång!! Höör av dig om det verkar intressant
    • By Trummor12398
      Tjena! Jag har producerat musik i ca 3 år och tänkte höra om någon är intresserad av att sjunga eller rappa till min musik (och göra nån slags collab).
      Gör mest electro/house/bounce men gör även andra genrers.
      Om någon är intresserad så hör av er till mig, här eller till min mail : EmilKMusic@hotmail.com
      Kan gärna skicka ackord och ideer om det önskas, är dock inte så bra på att skriva texter.
      Mina grejer hittar ni här: https://soundcloud.com/emilkmusic
      Om ni är intresserade så hör av er, är väldigt seriös med mina produktioner och försöker få det att låta så bra som möjligt,
      så inga oseriösa tack.
    • By MikeDeal
      Cubasenördar, se hit!
      Efter att jag fått god respons på min lyrik har jag börjat skriva texter på allvar. Ambitionsnivån ligger på 24/7. Satt ihop en bra dator med Cubase 8 PRO. Blir ganska frustrerad eftersom mitt mentala plan ligger en bra bit före mitt praktiska. Det äter upp min tid och jag känner mig som en frustrerad fånge!
      Skriva texter och ägna mig åt mönsteridentifiering är mina styrkor. Jag är bra med idéer och att ge riktlinjer. För att förklara snabbt och lätt hur jag ser på musik beskriver jag det som en energi. När man får till rätt frekvenser att samverka har du ett stycke konst, ett stycke som går rakt i hjärtat på folk. Jag är nördig på arrangemang och koncept, och det är ju också en konst. Precis som att få till det praktiska med tekniken i datorn, allt hänger ihop.
      Jag ägnar så gott som all min lediga tid åt att sitta inne och skriva och analysera musik. Det mesta utanför mitt musikintresse skiter jag i. Jag jobbar gratis för mig själv, för något jag verkligen tror på... Att betala någon är därför uteslutet. Däremot gör vi upp så att ingen blir orättvist behandlad (Min mentor kan hjälpa oss). Med det sagt så är du inte kåt på pengar, utan på att få till musiken! Att få det där drivet och energin som kan få dig att springa ett varv runt Stockholm!
      Samarbetar i dagsläget med en duktig melodiker. Han är också min mentor, med koll på industrin. Det är en härlig och snuskig industri att deala med, vilket bara gör det roligare! Hoppas innerligt på att någon där ute förstår mig och att dina skils kan möta mina!
      Hoppas vi hörs! dealumina@gmail.com
  • Veckans populäraste ämnen

• Senaste låtarna

• mixakuten_ingang.jpgMIXAKUTEN
    Som medlem får du kostnadsfri hjälp med mixning eller mastring av din låt.
    Läs mer >

• Utvalda pressmeddelanden

• Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.