daniel10 Postat 18 augusti 2019 Postat 18 augusti 2019 Hej! Jag har fĂ„tt tag pĂ„ en smĂ„tt legendarisk mixer som sĂ€kert mĂ„nga av er hĂ€r kĂ€nner igen som heter Sat sam 82 som byggdes för Sveriges radio. Mixern saknar direct out pĂ„ varje kanal, men det gĂ„r att fixa via utgĂ„ngarna pĂ„ stiften bak pĂ„ mixern. HĂ€r nĂ„gon bilder eller koppling schema pĂ„ detta? Vilka stift skall anvĂ€ndas? Har för mig att jag sett att av er hĂ€r gjort detta. Helst vill jag ha kopplat sĂ„ att jag kan anvĂ€nda eq n vid inspelning. Alla tips mottages tacksamt. Mvh DanielÂ
peterT Postat 18 augusti 2019 Postat 18 augusti 2019 https://www.manualslib.com/manual/1009764/Satt-Electronics-Sam-82.html
daniel10 Postat 18 augusti 2019 TrĂ„dstartare Postat 18 augusti 2019 Stort tack đ Har vi nĂ„gon duktig el kunnig hĂ€r pĂ„ forumet som kan lista ut hur det skall lödas pĂ„ multi kontakten? Mvh DanielÂ
daniel10 Postat 4 september 2019 TrĂ„dstartare Postat 4 september 2019 On 2019-08-18 at 17:45, peterT said: https://www.manualslib.com/manual/1009764/Satt-Electronics-Sam-82.html Tackar! đ jag Ă€r inte super bra pĂ„ att lĂ€sa el schema, men vet du vilka stift som kan anvĂ€ndas för direct out pĂ„ kanalerna? Mvh DanielÂ
peterT Postat 4 september 2019 Postat 4 september 2019 4 timmar sedan, daniel10 said: Tackar! đ jag Ă€r inte super bra pĂ„ att lĂ€sa el schema, men vet du vilka stift som kan anvĂ€ndas för direct out pĂ„ kanalerna? Mvh Daniel TyvĂ€rr tycker jag att det ser ut som det inte finns nĂ„gon direct out pÄ kanalerna.
daniel10 Postat 7 september 2019 TrĂ„dstartare Postat 7 september 2019 On 2019-09-04 at 17:45, peterT said: TyvĂ€rr tycker jag att det ser ut som det inte finns nĂ„gon direct out pÄ kanalerna. SĂ„ Ă€r det tyvĂ€rr. Men tydligen gĂ„r detta att fixa. Finns en gamal trĂ„d hĂ€r pĂ„ forumet med nĂ„gon som byggt detta, men tyvĂ€rr kan man inte se bildernaÂ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.