dj christian Postat 10 maj 2019 Postat 10 maj 2019 Alla gamla lÀnkar jag sparat frÄn forumet fungerar inte lÀngre. Vad har ni gjort? Det mÄste ha hÀnt de senaste mÄnaderna.
Björn Olsberg Postat 26 april 2020 Postat 26 april 2020 Flyttar frĂ„n Utanför Ă€mnet. FörlĂ„t sent svar, men om du vill komma i kontakt med oss som driver sajten framöver sĂ„ Ă€r det bĂ€ttre att skriva ett PM till nĂ„gon av administratörerna eller anvĂ€nda Kontakta oss lĂ€ngst ner pĂ„ varje sida. Som svar pĂ„ din frĂ„ga sĂ„ tog tvĂ„ av de ursprungliga grundarna över Studio frĂ„n IDG för knappt ett Ă„r sedan (jag och @Andreas Hedberg). I samband med det sĂ„ valde vi att anvĂ€nda communitymjukvaran för att driva hela sajten. Tidigare hade vi en separat startsida pĂ„ www.studio.se och forumet pĂ„ forum.studio.se. Det tog nĂ„gra dagar att fĂ„ till alla omstyrningar sĂ„ att lĂ€nkar som tidigare ledde till forum.studio.se/xxx ledde till rĂ€tt plats pĂ„ studio.se. Sorry om jag rev upp gammalt damm. HĂ„ller tummarna att jag inte gav dig rethosta đ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.