Jump to content
Annons

Recommended Posts

• 11 mĂ„nader senare...
Annons
Postat

Flyttar frÄn Utanför Àmnet.

FörlÄt sent svar, men om du vill komma i kontakt med oss som driver sajten framöver sÄ Àr det bÀttre att skriva ett PM till nÄgon av administratörerna eller anvÀnda Kontakta oss lÀngst ner pÄ varje sida.

Som svar pÄ din frÄga sÄ tog tvÄ av de ursprungliga grundarna över Studio frÄn IDG för knappt ett Är sedan (jag och @Andreas Hedberg). I samband med det sÄ valde vi att anvÀnda communitymjukvaran för att driva hela sajten. Tidigare hade vi en separat startsida pÄ www.studio.se och forumet pÄ forum.studio.se. Det tog nÄgra dagar att fÄ till alla omstyrningar sÄ att lÀnkar som tidigare ledde till forum.studio.se/xxx ledde till rÀtt plats pÄ studio.se.

Sorry om jag rev upp gammalt damm. HĂ„ller tummarna att jag inte gav dig rethosta 😉

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Inga registrerade medlemmar Ă€r inloggade just nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.