Egghuvud Postat 28 april 2005 Postat 28 april 2005 Kjaerhus har kommit med en plugg som de kallar The Golden Audio Channel Följande ingĂ„r: Two Compressors with VCA and Opto models Two four band parametric EQâs with five filter types Noise Gate with soft knee Wideband De-esser Ten routings (interconnection between effects) Side Chain Individual On (Bypass) switch for each effect A|B comparisons Silent knobs and buttons 40 Presets 64 Bit Internal Processing Very low CPU usage Supports sampling rates up to 192kS/s Full VST automation No Latency Detailed Users Manual Hemsidan har en demo för nedladdning. lĂ„ter bra tycker jag. http://www.kjaerhusaudio.com/gac-1.php
joachime Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Men vilket GUI sedan! đź Man kan ju ha pluggen som skrivbordsunderlĂ€gg! TĂ€nk att ha en instans öppen och samtidigt försöka flytta tidsmarkören i projektfönstret.
punkrockdude Postat 29 april 2005 Postat 29 april 2005 Jag gillar Torbens gratis plugin vilka jag anvÀnder ganska ofta. Speciellt delayet, choruset och flangern. Deras Golden Compressor Àr ocksÄ vÀldigt bra, speciellt VCA lÀget som lÀtt kan fÄ ett hoppande parti jÀmnt och dött, som t.ex. bastrumma.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.