allkan Postat 23 april 2017 Postat 23 april 2017 Hej alla!Jag Ă€r en psykolog-student som hĂ„ller pĂ„ att genomföra ett examensarbete som baseras pĂ„ ett litet experiment jag designat som ska undersöka kring hur musik kan pĂ„verka oss mĂ€nniskor och vad den har för pĂ„verkan pĂ„ vĂ„ra kognitiva egenskaper. Vore otroligt tacksam om ni skulle vilja vara med och bidra genom att surfa in pĂ„ lĂ€nken nedan. All information om studien förklaras pĂ„ sidan. Experimentet bör göras genom en dator! SnĂ€lla hjĂ€lp en student att komma lite nĂ€rmare examen! Tack sĂ„ mycket pĂ„ förhand!LĂ€nk till sidan: https://thawing-lowlands-46899.herokuapp.com/ PS. Jag vet jag vet, lĂ€nken ser lite skum ut men eftersom experimentet utförs pĂ„ nĂ€tet sĂ„ behövde jag anvĂ€nda mig av ett program pĂ„ datorn för att sjĂ€lv kunna designa denna sida, det Ă€r programmet som genererar lĂ€nken, dĂ€rav den konstiga lĂ€nken. Hoppas att ni förstĂ„r. đÂ
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.