Jump to content
Annons

Skicka Supralunar till Sweden Rock Festival....ber om hjälp!


suprapappa

Recommended Posts

Hallå alla Studioforumiter!

Mitt band Supralunar är bland de 58 svenska band av totalt 135 som blivit uttagna till Sweden Rock Festivals bandtävling. Röstningen startade idag 17/1 och pågår t.o.m. 27/1. Man kan rösta 2 ggr per dag och IP-adress och i slutändan får 4 band den stora äran att spela på SRF!

Hoppas innerligt att ni vill hjälpa oss med detta! 

Tusen tack!!

Rösta här: http://swedenrock.com/festival/artister/bandtavling-2017

www.facebook.com/supralunar

https://open.spotify.com/artist/3I0pKlAtrAaQpW3uWoBYZ8

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Röstat två ggr nyss. Efter midnatt (om en kvart) kan jag alltså rösta morgondagens två ggr igen?

Cool video. Kör ni Höfner fiolbas på riktigt?

Tusen tack Guitar Nilsson!!! Japp, det stämmer att det går att rösta efter midnatt igen och i de fall man får röstningsabstinens går det utmärkt att rösta hur många gånger man vill så länge man har ett nytt IP-nummer 🙂

Du menar basen i denna 

antar jag. Jo, det är på riktigt men han spelar väldigt sällan på den....när jag tänker efter inskränker det sig nog till videoinspelningar och då endast om Beatleskostymen är på 🙂
Link to comment
Dela på andra sajter

Jättetack! Röster kan vi inte få nog av ☺

Ja, då är det nog två gånger per dygn och per IP snarare än att det nollställs vid midnatt. "Riktigt band"....det är det nog många som spelar i här på forumet. Minns en medlem som vars band nu är ett av Sveriges största hårdrocksband.....och ljudtekniker behöver vi ju oxå

Link to comment
Dela på andra sajter

Svinbra!

Tack så jättmycket!

☺️ Har röstat.

Åter igen, tack! Det är ganska jobbigt med processen av be folk rösta så det värmer verkligen när en del faktiskt gör det 🙂

Det var avsett som en komplimang.

Haha, jag tog det som en komplimang oxå men mitt svar var nog inte så välformulerat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tack och rock igen!

@Hellpig....va roligt! I Älmhult? Vad kör ni? Var det du som var inblandad i det grymma hårdrockprojektet på Studioforum med 4 medlemmar på distans?

Yes, han bor ju utanför Älmhult nu, duktig trummis! Vi spelar mest covers/gamla godingar, en kul grej mer än på allvar, om man får säga så. Och ja igen, Hellvalla Burn är det nog du tänker på va? 

Redigerat av Hellpig
Stava rätt, tack.
Link to comment
Dela på andra sajter

Vill rikta ett stort TACK till ER som har röstat! Tack vare er (och några till 🙂 ) har vi i Supralunar lyckats ta oss till final som ett av 25 band http://swedenrock.com/festival/artister/bandtavling-2017

Smolket i glädjebägaren är att röstningen fortsätter. Tror att den drar igång igen nästa vecka men att den inte är lika lång som första omgången. Hoppas ni vill fortsätta stöjda oss! Återkommer med info när det drar igång.

TACK 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...