Jump to content
Annons

Record Union, är dom helt ärliga med det dom betalar ut?


magnus83

Recommended Posts

Tidigare idag så kollade jag in på mitt konto hos Record Union, och då såg jag att jag hade 25000kr att hämta ut denna månaden. Tjohoooo tänkte jag glatt!

Normalt brukar det bara bli en tredjedel. När jag kollade närmare så var det royaltys från itunes match som stod för 2/3 av utbetalningen. Hade faktiskt aldrig hört talas om itunes match. Men skit samma tänkte jag glatt, nu kan jag ju köpa mig en ny hatt!!

Men icke sa nicke, för när jag kollade in nu precis så låg jag på det jag brukar göra, dvs drygt 1000 dollar.

Och allt från itunes match var putts väck??

Är detta skumt eller är det som det ska??

Redigerat av magnus83
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Slängde iväg ett mail till Record Union och fick detta svar:

Hi Magnus,

Thanks for reaching out to us!

I will answer you in English which is our official company language, since we are a multi-lingual team. Hope this is ok with you 🙂

Our sales reporting team clarified that the amount from "iTunes Match" was incorrect due to a currency rate that has now been fixed.

We want to offer our sincere apologies on behalf of the iTunes reporting error. I assure you that it has been double and triple checked by our sales reporting team and is 100% correct now.

Jaja, man får la hoppas att allt är som det ska 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...