Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

Tjena! Mitt ena band Orecus slÀppte idag vÄr nya EP Conclusion. Vi spelar nÄgon slags svensk dödsmetall men en groove:ig twist.

Allting Àr inspelat, mixat och mastrat av mig. Jag spelar Àven trummor i bandet.

Lyssna gĂ€rna! 🙂

Annons
Postat
  On 2016-04-20 at 14:25 sa Cloudman:

Holy Shit det lĂ„ter asnice. 😄

Hur lÀnge har ni hÄllit pÄ?

Vart hÄller ni hus ?

Tackar! Kul att du gillar det!

Vi Àr frÄn Stockholm. Vi startade vÀl projektet runt 2011 men har varit otroligt inaktiva dÄ vi alla i bandet har andra band som tar upp större delen av tiden och detta mer varit som ett sidoprojekt. Men vi tog till slut tag i det hela och spelade in en EP i alla fall haha.

Postat
  On 2016-04-20 at 15:09 sa Cloudman:

nice kommer ni spela live nÄgon gÄng med detta band?

Time will tell.. Nej men vi fĂ„r se, vi började med tanken att ha det endast som ett studioprojekt med beroende pĂ„ hur det gĂ„r med slĂ€ppet av EPÂŽn nu sĂ„ kanske det blir nĂ„tt gigg i framtiden. Vi fĂ„r se 🙂

Postat
  On 2016-04-20 at 17:04 sa Cathrine:

LĂ„ter grymt! Riktigt mangligt och köttigt. 🙂

Vet sjĂ€lv hur det Ă€r att ha (för) mĂ„nga musikprojekt och inte bli ordentligt klar med sakerna. đŸ˜±

Tack sÄ mycket!

Ja jag har ju mitt main-band God Mother som tar upp den mesta av min tid och de andra i bandet har sina andra band. Men till slut sÄ fick vi tid att spela in en EP. FÄr se vad som hÀnder i framtiden.

Die Hard (oregistrerad)
Postat

LÄter bra gjort och spelat och sÄ men jag har sÄ svÄrt för den hÀr typen av extrem metal. Klarar typ en minut bara.

Postat
  On 2016-04-27 at 19:18 sa Die Hard:

LÄter bra gjort och spelat och sÄ men jag har sÄ svÄrt för den hÀr typen av extrem metal. Klarar typ en minut bara.

Tackar, kul att du tycket det lÄter bra. FörstÄr att musiken/genren inte Àr allas kopp te sÄklart.

sadomachine (oregistrerad)
Postat

Najs...., lÄter kanon...

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu
  • Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.