Nikk Dust Postat 6 mars 2016 Postat 6 mars 2016 Hej! Jag har likt mÄnga andra varit pÄ vÀg att ge upp. Men min senaste lÄt, lÄter faktiskt helt ok. Har kommit en bra bit pÄ mixvÀg sÄ att sÀga. Jag vill delvis tacka er pÄ forumet. Men, lyssna gÀrna och sÀg vad du tycker. LÄten i frÄga Àr: Try my shoes, och finns pÄ lÀnken. https://nikkdust.bandcamp.com/
leopard Postat 6 mars 2016 Postat 6 mars 2016 lÄter proffsigt skulle inte tycka att den inte platsade i ett proffssammanhang
Guitar Nilsson Postat 7 mars 2016 Postat 7 mars 2016 Snygg lÄt o mix. Jag skulle ÀndÄ velat ha anings starkare sÄng, o kanske lite mindre av high mid pÄ sÄngen. SÄngreverbet var inte superbra det heller. Nu Àr jag förkyld o örinflammerad i ena örat sÄ... Sen Àr det vÀl sÄ att man alltid kan hitta nÄt man skulle vilja ÀndrÄ Àven om det vÀrsta ljudet med Pink Floyd eller vad som helst. O ingen tycker lika.
StamgĂ€st Postat 7 mars 2016 Postat 7 mars 2016 LĂ„ter bra. NivĂ„erna Ă€r bra NĂSTAN. SĂ„ngen ska nog upp lite pĂ„ reffen. Körerna Ă€r lika höga eller nĂ€stan högre. Basen lĂ„ter lite ostĂ€md pĂ„ nĂ„t stĂ€lle, gĂ„r att fixa med nĂ„t pitchprogram om man vill. Du kan automatisera sĂ„ngen sĂ„ att man inte retar sig pĂ„ att den försvinner lite. Grymt jobbat. Snygg virvel assĂ„.
StamgÀst Postat 7 mars 2016 Postat 7 mars 2016 (redigerat) Tycker du har en del gemensamt med mina favoriter: https://open.spotify...IPvFn6f3Ss1Fabs Turin Brakes, "Time and money". Om lÀnken inte funkar. Verkar som om Spotify kinkar. JÀvligt bra mixad skiva det dÀr i lÀnken ovan. Bland det bÀsta jag hört. Redigerat 7 mars 2016 av StamgÀst
Anders F Postat 7 mars 2016 Postat 7 mars 2016 Gött jobbat Nikk Dust! Lyssnade bara genom datorn, men lÀt gött!
Nikk Dust Postat 7 mars 2016 TrĂ„dstartare Postat 7 mars 2016 Oj, Ă€rligt talat sĂ„ vĂ€ntade jag mig inte sĂ„ bra respons hĂ€r. Men, jag bugar och bockar. Virveln Ă€r inspelad med en t-shirt pĂ„ đ Ăn en gĂ„ng stort tack för input.
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in hÀr.