JDW Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Hej Skulle villja höra om det finns någon musik grupp som skulle villja annvända mina låtar jag har ju en liten del och dom e varierande stilar kan även gå med på att någon skriver nya texter även till dom som redan har texter texterna som finns på mina låtar e mest skit men jag hadde inget val var ju tvungen att lägga på sången och jag e inge bra på texter alls det e nog den svagaste länken i mitt musik skapande så e du/ni intresserade så hör av er gillar även remixningar av mina låtar musiken finns att lyssna på här http://www.soundclick.com/bands/2/jdwmusic.htm 😳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Linus Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Starta inte alla trådar i Allmänt. Den förra var en medlemspresentation, och den här tråden hör hemma i Samarbeten. 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDW Posted April 21, 2005 Author Share Posted April 21, 2005 Starta inte alla trådar i Allmänt. Den förra var en medlemspresentation, och den här tråden hör hemma i Samarbeten. 😆 ohh Sorry tänkte inte på det 🙂 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tokas Posted April 21, 2005 Share Posted April 21, 2005 Lugnan, jag flyttar. 😄 Link to comment Share on other sites More sharing options...
JDW Posted April 21, 2005 Author Share Posted April 21, 2005 Lugnan, jag flyttar. 😛 oki doki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts