Jump to content
Annons

Textförfattare till heavy metal projekt sökes


morum

Recommended Posts

Har ett heavy metal projekt som fastnat då förre textförfattaren lade av.

jag har 3 låtar som saknar text ännu. skullee behöva ha en text så fort som möjligt till dessa så att sångaren kan sjunga in låtarna och resten av materialet kommer till mix. =)

kan maila dessa låtarvid intresse.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 3 veckor senare...

Kompoz.com och du kommer aldrig sakna text mer så länge du lever.

jäkligt bra sifda. men snor jag bara en text där så riskerar jag att släppa en låt som har samma text som 10 till 😛 men har bett om hjälp där med för nått eget

Link to comment
Dela på andra sajter

Det är väl roligare att inspireras av egna ideer kring låtar. Vad för sorts texter är du ute efter? Drakar och demoner, eller om egna tankar och upplevelser från omvärlden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ett heavy metal projekt som fastnat då förre textförfattaren lade av.

jag har 3 låtar som saknar text ännu. skullee behöva ha en text så fort som möjligt till dessa så att sångaren kan sjunga in låtarna och resten av materialet kommer till mix. =)

kan maila dessa låtarvid intresse.

Hur har det gått?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hur har det gått?

jag jagar textförfattare ännu. en polare skulkle ta en kik på det med.

ni som kan tänkas vara intresseradde kan juh hitta mig på fb "jeppe preben jepsen" så kan jag skicka låtarna till er =)

Det är väl roligare att inspireras av egna ideer kring låtar. Vad för sorts texter är du ute efter? Drakar och demoner, eller om egna tankar och upplevelser från omvärlden?

lite upplevelser o så =)

Link to comment
Dela på andra sajter

jag jagar textförfattare ännu. en polare skulkle ta en kik på det med.

ni som kan tänkas vara intresseradde kan juh hitta mig på fb "jeppe preben jepsen" så kan jag skicka låtarna till er =)

Kan du inte lägga ut en låt här, med någon idé om vad det ska handla om om det är viktigt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...