maxkarlstedt (oregistrerad) Postat 14 oktober 2015 Postat 14 oktober 2015 Jag tror det kan vara den satans 12DC 25A adaptern eftersom det var en som man måste stoppa in rätt adapter å det var ett jävla krångel att få på europeiska uttaget-grejjen och fick böja lite metall så kanske den glappar och inte ger ström? Är 12DC 25A vanlig adapter? Kanske har en extra liggandes?
maxkarlstedt (oregistrerad) Postat 14 oktober 2015 Postat 14 oktober 2015 Skitsamma, jag fick till tjoffset nu och lyckades spela in in i Audition 2014. Dock så ser jag inte att mikrofonen syns som separat inspelningsenhet i Windows ljudmixer för Inspelningsbara enheter? Är detta en begränsning pga., USB? Eller operativsystemet, eller Audients drivrutiner/firmware? Går det att fixa i huvudtaget?
Claes Holmerup Postat 14 oktober 2015 Postat 14 oktober 2015 I Windows ser du bara ljudkortet - inte vad som är inkopplat i ljudkortet.
maxkarlstedt (oregistrerad) Postat 14 oktober 2015 Postat 14 oktober 2015 I Windows ser du bara ljudkortet - inte vad som är inkopplat i ljudkortet. Aha, jag förstår. Finns det något progg som kan göra att mer kan "upptäckas" så man kan använda inkopplade mikrofoner där som separata mikrofoner, i t.e.x, Skype å Mumble?
Claes Holmerup Postat 14 oktober 2015 Postat 14 oktober 2015 Använder inte Skype o likn, så jag vet inte vilka inställningar som finns där - men det borde gå att ställa in att man använder ljudkortet som ingång och utgång...?
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.