MattiasK Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 tjena jag har tänkt att köpa ett mixer bord och jag undrar om detta är bra och värt pengarna ? 🙂http://www.native-instruments.com/en/products/traktor/dj-controllers/traktor-kontrol-s2/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
spass Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 jag vet inte om du förstår skillnaden men det är inget mixerbord utan en midikontroller Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FNG Postat 4 juli 2015 Dela Postat 4 juli 2015 (redigerat) Hej Som sagt S2 är en midikontroller/dj system som man kopplar till en laptop/ipad. Det är en "komplett" lösning som funkar bra för hemmabruk och nybörjare. Ett mixer bord är delen i mitten mellan de två cd-spelarna. I detta fall två CDJ-2000 NEXUS och en DJM-2000 Nexus mixer. Det är vad de flesta stora klubbar och kända DJ's använder. Dock landar de på ca 60-70 000kr totalt så en Traktor S2 är nog ett mer prisvärt alternativ 😉 Redigerat 4 juli 2015 av FNG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MattiasK Postat 5 juli 2015 Trådstartare Dela Postat 5 juli 2015 Okej tack för svaren 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.