Jump to content
Annons

Min akustiska demo är ute! Vad tycker ni?


HonkyTonkin

Recommended Posts

Hej! ( vet inte om tråden ligger rätt)

Jag har äntligen lyckats spela in en akustisk demo som jag nu vill dela med er i hopp om att få lite feedback. Dock inte hela demon just nu men i alla fall en av låtarna.

Jag har skrivit och spelat länge men har aldrig lyckats visa upp något.

Folk frågar mig ofta "har du något jag kan lyssna på?" och mitt svar har alltid varit desamma... "nej men snart", trött blev jag på att upprepa mig och bestämde att 2015 skulle bli året som jag faktiskt gjorde något åt prestationsångesten.

Om ni är intresserade av texten (som jag brukar vara) så finns den i beskrivningen på soundcloud.

Redigerat av HonkyTonkin
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Burnin Sven (oregistrerad)

Det låter som en jättebra låt men det är överdrivet mycket schyss ljud i uttalet vilket gör det svårt att förstå texten. Synd tycker jag då det verkligen låter som nåt man vill lyssna mera på. Tror inte det är en fråga om deesser eller nån annan mixteknik eller effekt det handlar om utan kanske mera en gengre style grej och det kan jag förstå, jag menar konstnärlig frihet och uttryck är viktigt. Men jag tror ändå låten skulle tjäna på en mera traditionell basic engelska i uttalet.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...