Jump to content
Annons

Söker seriösa projekt för att skriva!


dlazeski

Recommended Posts

Hej,

Jag är mycket begåvade och erfarna professionella sångare och låtskrivare. Jag är mycket kreativ, produktiv, engagerad och jag söker seriösa projekt för att skriva som kan dra nytta av!

Jag skriver texter och melodi för Pop, Rock, Barn musik, Metal, House, Elektronisk, RNB, Folk, Film, Reklam och ext.

Min e-postadress är: darko_lazeski@hotmail.com

MVH,

Darko

____________________________________________________________________________

ENGLISH

Hej,

I am highly talented and experienced professional singer and songwriter. I am very creative, productive, dedicated and i am looking for serious project for writing that can profit from!

I write lyrics and melody for Pop, Rock, Children music, Metal, House, Electronic, RNB, Folk, Movie, Commercial and ext.

My email is: darko_lazeski@hotmail.com

Best regards,

Darko

Redigerat av dlazeski
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Du kanske ska skriva på ett språk du behärskar?

Om du vill samarbeta med Darko, så kanske du ska svara på ett språk han behärskar?

Det är ju uppenbart att han försöker vara tillmötesgående för att hitta folk att samarbeta med.

Annars förstår jag inte varför du ens kommenterar.

Eller var det bara för att kunna poängtera att han inte kan svenska?

-------

Hey Darko!

If you want collaboration here, it's always good custom to show some of your previous work. It's easy to link an audio file or embed something from SoundCloud.

Good Luck!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...