Jump to content
Annons

Söker låtar för mina kommande videoklipp


Uozon

Recommended Posts

Hejsan

Har sedan i somras sysslat med en ny hobby time-lapse fotografering ni kan se de jag gjort hitintills här. Jag har använt mig av två olika låtar en gratis låt och en kortare egen skapelse. Letar därför efter några nya låtar att använda i kommande videoklipp för lite variation. I fall du har någon låt på lager som jag kan få använda är de jättebra.

Söker främst låtar inom följande genre.

Techno

Athmospheric drum'n'bass

Trance

Big Beat

Tveka inte och PM:a mig även om du har en låt i någon annan stil kanske den uppfyller mina krav jag är inte så fyrkantig.

Självklart kommer jag ge dig all cred du behöver samt länka till din hemsida och dina sociala kanaler.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • 1 månad senare...
  • 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...
  • 1 månad senare...

Jag tog mig friheten att använda en av dina låtar i min senaste time-lapse.

https://www.youtube.com/watch?v=NY1UMzNz9OQ

Bör jag tillägga något i credit?

Grymt kul! 🙂 Cool video.

Du skulle kunna lägga till "Music by Cryonik" och en länk till min facebook sida: www.facebook.com/cryonik

Redigerat av hertingen
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Explendidos (oregistrerad)

Norway calling... kom litt sent inn i din forespørsel, men vil uansett prøve meg om du er interessert?

Produserer tracks i litt forskjellig avhengig av dagsformen 🙂 .

Vil gjerne dele musikken min med din time-lapse hobby. "Nesten" alle låtene mine er fritt tilgjengelige, men plukket ut disse 2 først:

1. Balls (Bigger Balls - JGD Mix

2. Cybernetic's

Men hvis du har tid, så kan du høre igjennom mine projekter og kanskje finne noe mer passende 🙂

Vennlig Hilsen

Thomas Ewel

www.ewel.no

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...